Nakon što se početkom ove sezone i prvim relijem u Monte Carlu Toyota vratila u WRC činilo se da su na pravom putu, jer već na tom premijerom nastupu Yaris, koji se krije ispod gomile spojlera i aerodinamičkih dodataka, je ubilježio drugo mjesto. Latvala je odlično odvezao preteški Monte Carlo, a sada je u Švedskoj pokazao da su najave Toyote kako im ova sezona služi za navikavanje i upoznavanje, tek puka japanska skromnost. Pod sigurnim vodstvom prekaljenog relijaškog vuka Tommija Makinena, Toyota je došla u WRC itekako spremna.
Ovo je bila 17. pobjeda u karijeri za Latvalu, ali jedna od njegovih najemotivnijih. On se u proteklom periodu suočio s velikim problemima nakon što se njegova ekipa Volkswagena povukla iz WRC-a na kraju prošle sezone, te je uz vrlo kasni dogovor uspio sebi osigurati mjesto kod Toyote.
Ipak, čini se da je taj pad i uspon pozitivno utjecao na njegovu vozačku formu. Latvala je počeo finalnu etapu sa samo 3,8 sekundi prednosti u odnosu na Ott Tanaka i to nakon što je većinu relija na vodećem mjestu bio Thierry Neuville u Hyundaiju. Neuville je svoje izglede za dobar rezultat u Švedskoj prokockao na kraju drugog dana, izlijetanjem na super specijalnom brzinskom ispitu. Ipak, Latvala je postavio žestok tempo i osvojio je sva tri brzinska ispita na snijegu i ledu te je prednost povećao na 29,2 sekunde.
Da je potpuno fokusiran potvrdio je i osvajanjem maksimalnih bonus bodova koji se dobiju na posebnom Power Stage brzinskom ispitu te nakon što je završio drugi u Monte Carlu, sada je vodeći u ukupnom poretku sa četiri poena prednosti.
Zanimljivo je da je ovo prvi put da bilo koji drugi vozač umjesto četverostrukog šampiona Sebastiena Ogiera zauzme vodeće mjesto u ukupnom poretku vozača još od februara 2014. godine.
Ono što je najvažnije, WRC je vratio svoju magiju. Automobili su izuzetno brzi, na ledu Švedske su išli i preko 190 km/h, itekako atraktivni, i najbolje od svega čini se da su snage prilično izjednačene. Najlošije za sada ide Citroenu koji se bori s tempom koji imaju Hyundai, Toyota i Ford, ali očekuje se da će uskoro i oni uhvatiti priključak. Definitivno smo na početku još jedne zlatne ere WRC-a.
Sljedeći reli vozi se već 9. marta u Meksiku.