"Želimo vratiti Celicu, želimo imati MR2. Već smo vratili Supru, a šta će se dogoditi u narednom periodu zavisi od potreba tržišta", izjavio je asistent glavnog inžinjera za Supru Masayuki Kai.
Nova Celica bi mogla biti coupe s pogonom na sva četiri točka, što podsjeća na prethodne AWD varijante kao što su All-Trac i GT-Four. Međutim, prvije dvije generacije Supre su bile varijante Celice, stoga, ako Toyota želi zadržati vezu s prošlošću, onda bi vjerovatno trebala koristiti plaftofmu kako bi proizvela manje skup i jednostavniji automobil
Supra i model 86 su rezultat partnerstva s BMW-om i Subaruom, a Kai kaže da su ovakvi savezi jedini način za Toyotu da napravi automobil visokih performansi.
"Sportski automobili postaju sve skuplji za razvoj, tako da jedna kompanija ne može priuštiti da investira u sve alate za dijelove i komponente. Sportski automobil zahtjeva mnogo specifičnih komponenti koje ne može dijeliti s drugim automobilima", rekao je Kai.
Glavni inžinjer Supre Tetsuya Tada je također potvrdio da Toyota razmišlja o trećem sportsom automobilu te je nagovijestio povratak modela MR2. Strategiju je nazvao "Trojica braće" misleći na Surpu, Celicu i MR2 u ponudi iz osamdesetih i devedesetih godina prošlog stoljeća.
Toyota i Subaru su počeli razvijati drugu generaciju modela 86/BRZ. Poboljšani sportski automobil navodno stiže 2021. godine, a pokretat će ga 2,4-litarski četverocilindrični boxer motor. To je vjerovatno varijanta FA24 motora s turbopunjačem iz novog Subaru Ascenta gdje razvija 260 KS i 376 Nm obrtnog momenta.
Toyota se priprema za povratak na tržište superautomobila sa cestovnom verzijom koncepta GR Super Sport. Pokretao bi ga motor baziran na 2,4-litarskom twin-turbo V6 agregatu iz trkaćeg automobila Toyota TS050 uz hibridnu asistenciju ukupne snage 986 KS.