Model pod nazivom Aygo X JBL Special Edition već je dostupan na odabranim evropskim tržištima, a baziran je na modelu Aygo X iz A-segmenta, koji su dizajnirali evropski dizajneri. Ciljna grupa su mu kupci koji vode računa o stilu, a nudi krasi ga mladalački i zabavan karakter kombinovan s povišenom pozicijom vozača i prostranom unutrašnjošću.
JBL-ovo ozvučenje je rezultat rada inženjera, koji je počeo još tokom razvojne faze modela, a korišteni su virtuelni modeli kako bi se odredio najbolji setup opreme. Fokus je bio na kreiranju laganog sistema koji bi održao ekonomičnu potrošnju goriva i nisku emisiju gasova.
Ozvučenje čine dva zvučnika u prednjim vratima, dva visokotonca od 25 mm u A stubovima te subwoofer u stražnjem dijelu vozila. Šesto kanalno pojačalo snage 300W smješteno je ispod sjedišta suvozača, a iz JBL-a tvrde da sistem isporučuje bogat, čist i dinamičan zvuk sa snažnim bassom, koji je savršen za rock i pop muziku.
Specijalno izdanje modela Aygo X se ističe i svojom Jasmine srebrnom bojom, kao i crnim detaljima u dva tona. Crni dekorativni elementi nalaze se naprijed, nazad i bočno, a na automobilu su 18-inčne felge u crnoj i Dark Jasmine boji. JBL-ov logo smješten je nazad.
U unutrašnjosti su sjedišta presvučena kvalitetnim materijalom i ukrašena su JBL-ovim logotipom. Automobil je opremljen Toyota Smart Connect sistemom, koji nudi žičanu i bežičnu povezivost putem Android Auto i Apple CarPlay sistema. Ekran osjetljiv na dodir veličine 10,5 inča zaokružuje tehnološke karakteristike.
Kako bi obilježila dolazak nove verzije modela, Toyota je pripremila specijalnu listu pod nazivom "The Sound of Noise", a koja pokazuje karakter specijalnog modela i premium zvuk kroz mješavinu stimulirajuće, opuštajuće i informativne muzike.