Paket čine novi body kit, posebne felge i vidljivi završeci cijevi izduvnog sistema. Najnovija generacija Mini Coopera S, čak i u sportskoj JCW izvedbi "skriva" završetke izduvnih cijevi, a ugledni tuner to mijenja te nudi set centralno postavljenih izduvnih cijevi promjera po 100 mm zajedno s karbonskim detaljima za još agresivniji izgled. Mnogi će se složiti da ovaj detalj mora biti prisutan odmah kada automobil izađe iz fabrike.
Osim što je Cooper S glasniji i ima "opasniji" zvuk, tuner je dodao i nekoliko aerodinamičkih trikova kako bi "zaoštrio" izgled automobila. Dvostruki spliter naprijed se povezuje s masivnijim pragovima i "ozbiljnim" stražnjim difuzorom. Transformacija se kompletira većim stražnjim krilom, zatamnjenim detaljima između stražnjih svjetala, kao i naljepnicama.
AC Schnitzer je pripremio novi set 19-inčnih AC1 felgi dostupnih u dvobojnoj varijanti te u crnoj boji. Obje opcije su prikazane na demonstracijskom primjerku automobila, a to je Mini Cooper S JCW Trim lakiran u Chili crvenu boju.
Mini Cooper S je poznat po zabavnoj vožnji, a za neke ljude je niže uvijek bolje. Stoga tuner nudi opcione opruge koje spuštaju automobil za 15 do 25 mm te se mogu kombinovati s distancerima od 10 mm.
Promjene u unutrašnjosti su minimalne i ogledaju se u novom aluminijskom naslonu za nogu te držaču ključa.
Što se tiče motora, tu promjena nije bilo, tako da Minijev 2,0-litarski četverocilindrični motor s turbopunjačem i dalje razvija "fabričkih" 204 KS i 300 Nm obrtnog momenta. Međutim, poznavajući AC Schnitzer, na paket poboljšanja performansi nećemo dugo čekati.