Izgled i zvuk
25

AC Schnitzer tunirao Mini Cooper S

D. B.
Mini se priprema za lansiranje John Cooper Works verzija hatchback modela s konvencionalnim i električnim pogonom, no dotad Cooper S drži titulu najsnažnijeg paketa koji se može kupiti. Međutim, AC Schnitzer je "ukrao" dio pažnje te je pripremio novi paket kojim unapređuje Cooper S.

Paket čine novi body kit, posebne felge i vidljivi završeci cijevi izduvnog sistema. Najnovija generacija Mini Coopera S, čak i u sportskoj JCW izvedbi "skriva" završetke izduvnih cijevi, a ugledni tuner to mijenja te nudi set centralno postavljenih izduvnih cijevi promjera po 100 mm zajedno s karbonskim detaljima za još agresivniji izgled. Mnogi će se složiti da ovaj detalj mora biti prisutan odmah kada automobil izađe iz fabrike.

Osim što je Cooper S glasniji i ima "opasniji" zvuk, tuner je dodao i nekoliko aerodinamičkih trikova kako bi "zaoštrio" izgled automobila. Dvostruki spliter naprijed se povezuje s masivnijim pragovima i "ozbiljnim" stražnjim difuzorom. Transformacija se kompletira većim stražnjim krilom, zatamnjenim detaljima između stražnjih svjetala, kao i naljepnicama.

AC Schnitzer je pripremio novi set 19-inčnih AC1 felgi dostupnih u dvobojnoj varijanti te u crnoj boji. Obje opcije su prikazane na demonstracijskom primjerku automobila, a to je Mini Cooper S JCW Trim lakiran u Chili crvenu boju.

Mini Cooper S je poznat po zabavnoj vožnji, a za neke ljude je niže uvijek bolje. Stoga tuner nudi opcione opruge koje spuštaju automobil za 15 do 25 mm te se mogu kombinovati s distancerima od 10 mm.

Promjene u unutrašnjosti su minimalne i ogledaju se u novom aluminijskom naslonu za nogu te držaču ključa.

Što se tiče motora, tu promjena nije bilo, tako da Minijev 2,0-litarski četverocilindrični motor s turbopunjačem i dalje razvija "fabričkih" 204 KS i 300 Nm obrtnog momenta. Međutim, poznavajući AC Schnitzer, na paket poboljšanja performansi nećemo dugo čekati.