Jubilarne kreacije zasnovane su na BMW modelima Serije 5 i 6, a obje karoserijske varijante ponudit će se u samo 50 primjeraka. Pored adekvatne oznake 'Edition 50' i svojeručnog potpisa osnivača kompanije (Burkard Bovensiepen), na naslonima ručno pravljenih prednjih sjedišta utisnut je poznati logo Alpine koji na sebi u ovom slučaju nosi i dodatak '1965 – 2015'. Isti logo svoje je mjesto pronašao na tepisima i karakterističnim Alpininim 20-inčnim felgama koje su po prvi put nakon 10 godina umjereno redizajnirane.
Bez obzira na karoserijsku varijantu, kupac dobija izuzetan automobil koji pokreće temeljito dorađen 4,4-litarski benzinski V8 motor koji uz pomoć novih turbo-punjača razvija 600 KS i nudi 800 Nm najvećeg obrtnog momenta, što je za 60 KS i 70 Nm više od potencijala motora u standardnim Alpininim modelima B5 i B6 Bi-Turbo. Automobili od 0 do 100 km/h stižu za 4,2 sekunde, a maksimalna brzina iznosi 328 km/h. Za adekvatnu zvučnu kulisu pobrinuli su se u kompaniji Akrapovič iz koje je za ovu priliku stigao posebno razvijen titanijumski izduvni sistem.
U kompaniji Alpina, za koju mnogi argumentovano tvrde da je mnogo više od današnjih tuning kompanija, naglašavaju da je velika pažnja prilikom pripreme motora posvećena optimizaciji protoka zraka i termičkoj stabilnosti. Da bi se dobio izuzetno snažan i izdržljiv motor, mnoge tvorničke komponente motora također su zamijenjene komponentama sa polica Alpine.
Početna cijena Alpinine jubilarne edicije iznosi 117.800 eura. U cijenu je, čini se, „uključena“ i činjenica da su B5 Bi-Turbo Edition 50 i B6 Bi-Turbo Edition 50 Alpinini najsnažniji cestovni automobili proizvedeni do sada.