Traži novog vlasnika
18

Boschert B300 je Mercedesova E-Klasa s gullwing vratima

D. B.
Nevjerovatni Boschert B300 iz 1989. godine bit će prodan na nadolazećoj aukciji kuće RM Sotheby's u Minhenu.

Riječ je o jedinom modelu Boschert B300 s gullwing vratima, čime se našao u sredini između E-Klase Coupe (C124 300 CE) s početka svog života i Mercedesa SL. Aukcija će se održati 25. novembra, a očekuje se da će novi vlasnik izdvojiti između 265.000 i 320.000 dolara. Ako se to nekom čini puno, onda treba podsjetiti da je Boschart B300 Gullwing izuzetno poseban automobil.

Prije nego što su se modeli kao što je Mercedes-Benz SLS AMG pojavili na cesti, entuzijasti i tuneri su imali veliku želju da "uhvate duh" legendarnog Gullwing dizajna. Ranih osamdesetih je njemački tuner Styling-Garage predstavio svoj 500SGS Gullwing baziran na generaciji C126, a nakon toga, s ciljem da održi Gullwing magiju živom, Helmut Boschert je ušao na scenu sa svojim modelom B300 baziranim na generaciji C124.

Boschertova briljantna interpretacija gullwing fenomena je donijela ekstreman preobražaj za model Mercedes-Benz 300 CE. Prednji dio je posuđen od modela SL generacije R129, a potom su uslijedile ostale značajne strukturalne promjene. C stub je pomaknut naprijed za 10 inča, dok su pragovi povećani kako bi se uklopila velika gullwing vrata i omogućio pristup prednjim i stražnjim sjedištima. Prednja sjedišta su preuzeta od modela SL generacije R129, a ispod haube je smješten 3,0-litarski 6-cilindrični motor opremljen s dva turbopunjača., koji isporučuje 283 KS umjesto fabričkih 217 KS.

B300 je debitovao na Sajmu automobila u Franfurtu 1989. godine, gdje je privukao pažnju svojim izgledom, ali i astronomskom cijenom od 186.000 njemačkih maraka. Boschert je prvobitno planirao proizvesti 300 primjeraka, no samo "šačica" ih je ugledala svjetlo dana. Primjerak na fotografijama je jedini s gullwing vratima.

Automobil je život počeo u Astral srebrnoj boji s crnom unutrašnjošću, no 1990. godine je lakiran u Bornite boju te je dobio ljubičastu unutrašnjost u dva tona. Aktuelni vlasnik je kupio automobil 2005. godine te se pažljivo brinuo o njemu. B300 ima brojne sjajne dodatke, od drvenog upravljača do telefona.

Ove godine je B300 bio na servisu u CarSystemsu, gdje je potrošeno 17.000 dolara, kao i dodatnih 5.000 dolara na boju, presvlake i unutrašnjost u Auto Leder Toczeku.