Modifikovani model je dobio ime Brabus 930, posjeduje plug-in hibridni pogon koji razvija monstruoznih 930 KS i 1.510 Nm obrtnog momenta, što je povećanje za 128 KS i 80 Nm obrtnog momenta u odnosu na fabričku verziju.
Brabus je dodao svoj PowerXtra B40E-930 modul na 4,0-litarski twin-turbo V8 motor, dok je elektromotor ostao netaknut. Snaga se prenosi na sva četiri točka putem devetostepenog automatskog mjenjača.
Njemački tuner tvrdi da sedan težak gotovo 2,6 tona ubrzava od 0 do 100 km/h za 3,2 sekunde, 0,1 brže od fabričkog, dok je maksimalna brzina i dalje elektronski ograničena na 290 km/h.
Brabus 930 također izgleda više sportski od bilo koje fabričke S-Klase, iako je usvojio umjereniji bodykit u odnosu na Mansoryjevu verziju. Karbonski dodaci uključuju prednji spliter, ukras za usisnik u braniku, novu masku s integrisanim RamAir usisnicima, pragove, lip spojler i veći difuzor s četiri završetka izduvnih cijevi. Automobil može imati "agresivniji" zvuk zahvaljujući aktivno kontrolisanim leptir ventilima Brabusovog sportskog izduvnog sistema.
Luksuzni sedan je dobio set 22-inčnih Brabus Monoblock ZM Platinum Edition kovanih felgi, koje mu odlično odgovaraju. Brabusov SportXtra modul ovjesa spušta automobil do 10 milimetara ovisno o modu vožnje.
Unutrašnjost je opremljena Masterpiece paketom s kožnim presvlakama vrhunskog kvaliteta i dijamantskim uzorkom. Mogu se vidjeti dvije konfiguracije unutrašnjosti, jednu u crnoj, a drugu u nebesko plavoj boji. U oba slučaja je kabina bogata karbonskim vlaknima i Brabusovim oznakama. Broj 77 se odnosi na 1977. godinu, kada je Brabus osnovan.
Cijena Brabusa 930 u Njemačkoj iznosi najmanje 405.000 eura ne uključujući porez. Primjerak s fotografija košta 479.889 eura.
Recimo da se fabrički Mercedes-AMG S63 E Performance može kupiti za 208.393 eura bez dodatnih opcija.