Riječ je zapravo o projektu tunera iz Lincolna pod nazivom PowerCrazy Automotive, čiji je tim uspio "strpati" 3,2-litarski V6 motor iz Opelovog sedana i tako ispuniti zahtjev njegovog vlasnika da posjeduje najmanji automobil s najvećim mogućim motorom. Ovaj projekt je podrazumijevao mnogo modifikacija, koje uključuju promjene usisa i pozicioniranje motora pod uglom, kao i nove nosače motora.
Transformacija je dokumentovana na YouTube kanalu Twin Engine Corsa, gdje je otkriveno da V6 razvija između 210 i 220 KS, što je ogromna razlika u odnosu na originalni 0,8-litarski trocilindrični motor sa 51 KS iz osnovnog modela Daewoo Matiza. Snaga se prenosi na prednje točkove putem petostepenog manuelnog mjenjača.
Unutrašnjost je ostala u fabričkom stanju, dok eksterijer također nema neki bodykit te je ostao uglavnom netaknut. Izuzetak je set 18-inčnih Porsche felgi, koje izgledaju ogromne na Matizu dugom 3.495 mm.
Na listi poboljšanja nalaze se moćnije prednje kočnice preuzete od Ford Focusa RS.
Međutim, svakodnevno korištenje ovog laganog V6 motora u laganoj karoseriji zvuči prilično zastrašujuće, što je razlog zbog kojeg ga vlasnik tretira kao izložbeni automobil.
Matiz se pojavio 1998. godine, a dizajnirala ga je kompanija Italdesign Giugiaro na osnovu odbačenog koncepta Fiat Cinquecento. Kada je General Motors kupio Daewoo 2002. godine, Matiz je ponovo rođen kao Chevrolet Spark na različitim tržištima, ali nikada se nije mogao udaljiti od svoje reputacije "ekonomične kutije".