Riječ je o modelu G500 koji je nakon modifikacija dobio gusjenice. Proces nije bio nimalo lak, a prije svega je tuner podigao ovjes za 20 centimetara i proširio blatobrane kako bi se napravio neophodan prostor za gazišta.
Konverzija je koštala mnogo novca, a za djelove i instalaciju gusjenica bilo je potrebno 50.000 eura. Svi dijelovi su zahtijevali homologaciju u Švicarskoj koja podrazumijeva testiranje i inspekcije, što je koštalo dodatnih 50.000 eura.
Poboljšanja ovjesa i homologacija koštali su vlasnika oko 19.000 eura, dok je 20.000 eura izdvojio za modificirani prednji branik, prednji odbojnik, dodatni set točkova i krovne nosače.
Ukupna cijena modifikacija iznosi oko 139.000 eura i dodatak je na osnovnu cijenu modela G500 koji u Njemačkoj košta 130.203,85 eura. Modifikacije su zapravo skuplje od samog vozila.
Ne treba zaboraviti da je moguće ukloniti gusjenice i postaviti pomenuti set točkova za svakodnevnu upotrebu.
Kompanija Delta4x4 je specijalizirana za ekstremne konverzije poput ove.