I u njemačkoj tuning kompaniji DMC ne zaziru od dorađivanja automobila iz Maranella, a njihova posljednja kreacija zasnovana je na Ferrarijevom nedavno predstavljenom GT modelu Roma koji sa sobom donosi četiri sjedišta i motor iznad/iza prednje osovine.
Paralelno s novim aerodinamički optimiziranim karbonskim karoserijskim elementima s kojima duhovni nasljednik modela 612 Scaglietti ima još bolje prijanjanje, u DMC-u su se pozabavili i višestruko nagrađivanom 3,9-litarskim biturbo V8 motorom koji umjesto standardnih 620 KS i 760 Nm razvija 708 KS i 888 Nm najvećeg obrtnog momenta.
Za prijenos snage na zadnju osovinu zadužen je 8-stepeni automatski mjenjač sa dva kvačila, a s dodatnim potencijalom koji se krije ispod dugog prednjeg poklopca, Ferrarijev četverosjed (čija je podnica bliža tlu dodatnih 35 milimetara) iz mjesta do "stotke“ stiže za 3,2 sekunde i razvija 326 km/h.