U svijetu sve popularnije restomod scene na kojoj za sada dominiraju projekti na temu starijih generacija besmrtnog Porschea 911, tu i tamo, bude zanimljivih priča u kojima se za restauraciju i modifikaciju koriste modeli i nekih drugih automobilskih kompanija, a jedna od takvih priča dolazi iz kompanije Evoluto u kojoj je za osnovicu restomod projekta odabran Ferrari F355 Berlinetta.
Posljednji primjerci Ferrarija F355 proizvedeni su prije 25 godina, a jedan od najpopularnijih modela iz čuvene italijanske „ergele“ pokreće centralno smješten 3,5-litarski atmosferski V8 motor čijih je 381 KS pri 8.250 obr/min dovoljno da dvosjed iz mjesta do „stotke“ stigne za 4,7 sekundi i razvije 295 km/h.
Četvrt stoljeća poslije, Evoluto je predstavio restomod F355 koji sa sobom donosi mnogobrojne komponente u duhu sadašnjeg vremena, ali je u isto vrijeme zadržao bitne stvari (ručni mjenjač i atmosferski V8 motor) koje ga i dalje čine „analognim“, što će cijeniti 55 sretnika koji su spremni izdvojiti iznos novca koji još uvijek nije objavljen.
Znatnom smanjenju mase (200 kilograma lakši od originala) doprinijelo je korištenje karbona od kojeg su napravljeni svi karoserijski paneli, a uz temeljite dorade na zvučnom 3,5-litarskom motoru stiglo je dodatnih 45 „konja“, pa će vozač(ica) moći da računa na 426 KS pri 8.500 obr/min. Podaci o performansama nisu objavljeni, ali će zasigurno biti još bolje u odnosu na performanse originala.
Za prijenos snage na zadnju osovinu kojoj pomaže ograničena mehanička blokada diferencijala brine dorađen 6-stepeni ručni mjenjač, a iza olakšanih 19-inčnih felgi na kojima su Michelin gume (Pilot Sport 4S) dimenzija 235/35 naprijed i 305/30 nazad kriju se karbonsko-keramičke Brembo kočnice.
"Potencijal Ferrarijevog čuvenog atmosferca koji je u ovom slučaju zadužen za samo 1.250 kilograma više je nego dovoljan za vrhunsku zabavu u automobilu s dorađenim ovjesom i 23 odsto krućom karoserijom na adekvatnim gumama“, kažu u kompaniji u kojoj današnje supersportske hibridne automobile s enormno velikom snagom smatraju besmislenim i teško iskoristivim čak i na zatvorenim kružnim stazama.
Evoluto će restomod F355, iza čijeg izgleda stoji britanski dizajner Ian Callum, publici premijerno predstaviti na Festivalu brzine u Goodwoodu koji počinje danas, a uz mnogobrojne opcije oko izbora boja i materijala za oblaganje kabine sve su prilike da će svaki od 55 planiranih primjeraka biti jedinstven.