Sve što je Novitec pripremio za jednosjed Monza SP1 dostupno je i za dvosjed Monza SP2. Oba speedstera su dobila nove 21-inčne Vossen felge naprijed te 22-inčne nazad, a modifikovan je i ovjes kako bi se automobil spustio za 35 mm.
Tuner je standardni izduvni sistem zamijenio vlastitim pozlaćenim kako bi se unaprijedilo oslobađanje toplote. Opciono je moguće dobiti aktivno kontrolisana krilca kojim vozač upravlja pritiskom na dugme u automobilu i tako mijenjati zvuk. Novitecov novi izduvni sistem je napravljen od Inconela, superlegure koja se koristi u Formuli 1 i zrakoplovnoj industriji.
Iako Monza SP1 već ima Ferrarijev najsnažniji V12 motor ikad ugrađen u cestovni automobil, to nije spriječilo Novitec da izvuče više snage iz ovog 6,5-litarskog agregata. Atmosferski motor sada umjesto 800 razvija 833 KS, a maksimalni obrtni moment je povećan sa 719 na 780 Nm.
Time je vrijeme potrebno za ubrzanje od 0 do 100 km/h smanjeno na 2,8 sekundi, dok maksimalna brzina iznosi 300 km/h.
Novitec nudi i uslugu presvlačenja unutrašnjosti Alcantarom dostupnom u svim bojama.