U G-Power su se ovaj put pozabavili BMW-ovom aktuelnom Serijom 5, a instaliranjem elektronskog modula D-Tronik 5 V1 trolitarski 6-cilindarski turbodizelski motor koji pokreće model M550d xDrive razvija 460 konjskih snaga i 860 Nm najvećeg obrtnog momenta, što je 60 KS i 100 Nm više od tvorničkog potencijala.
Isti modul u slučaju slabijeg modela 540d nudi 385 KS i 750 Nm najvećeg obrtnog momenta, a nudi se i kupcima modela 530d, 525d i 520d.
Pored više potencijala za dizelske motore, u G-Power nisu zaboravili ni ljubitelje benzinaca kojima nude elektronski modul Bi-Tronik 5 V1 s kojim trolitarski 6-cilindarski biturbo motor u modelu 540i razvija 400 KS i 540 Nm najvećeg obrtnog momenta, što je 60 KS i 90 Nm više od standardnog.
Cijena oba modula (koji su kompatibilni s BMW-ovom dijagnostikom i rade samo uz optimalnu temperaturu motornog ulja) iznosi 2.318 eura, a pored njih G-Power za aktuelnu Seriju 5 nudi i nekoliko novih 20 i 21-inčnih felgi po cijeni kompleta od 6.680 do 7.647 eura.