Teško je vjerovati da ima vlasnika najsnažnijeg BMW-a M5 do sada kojima, eto, nije dovoljan potencijal 4,4-litarskog biturbo V8 motora (635 KS i 750 Nm obrtnog momenta) koji pokreće verziju CS (Competition Sport).
Očigledno ih ima, jer u poznatoj njemačkoj tuning kompaniji G-Power inače ne bi pripremali pet opcija s kojima nude još više snage ispod prednjeg poklopca BMW-ove čuvene sportske limuzine.
Na vrhu ponude GP-a je M5 CS u čiji je motor "smješteno" još 265 "konja", pa gromoglasni V8 na kraju razvija 900 KS s kojima je porasla i vrijednost najvećeg obrtnog momenta koji sada iznosi 1.050 Nm. Rezultat iza kojeg, pored entuzijazma, stoje novi turbopunjači, drugačije bregaste osovine i radilica, ojačani klipovi i klipnjače, otvoreniji izduvni sistem, rekalibrirana centralna upravljačka jedinica...
U Aichachu nisu otkrili podatke o ubrzanju "svog" CS-a (tvornički iz mjesta do "stotke" stiže za tri sekunde), ali su spomenuli da automobil čija vanjština uspješno skriva potencijal s kojim raspolaže, umjesto standardnih 306, razvija 333 km/h. Da, u Njemačkoj još uvijek ima dionica na autocesti bez ograničenja najveće brzine.