Automobil je predstavljen tokom Monterey Car Weeka u Kaliforniji, no našao se "ispod radara" među brojnim superautomobilima i hiperautomobila. Ipak, dočekao je svojih "pet minuta", koje je itekako zaslužio.
Riječ je zaista o fenomenalnom pristupu klasičnom modelu 911, koji ima laganu karoseriju u potpunosti napravljenu od karbonskih vlakana, tako da je težak samo 1.080 kilograma. Gunther Werks je promijenio i dizajn, ali bez pretjerivanja. Izrađena je nova prednja maska s crnim spliterom i uvećanim usisnicima zraka, a tu su i zatamnjena LED dnevna svjetla i prednja svjetla, kao i unikatna hauba s ventilacijskim otvorima. Na automobilu su jednodjelne felge od kovanog magnezija s turbofan poklopcima, dok se nazad nalaze spojler u obliku pačijeg repa, difuzor i završeci izduvnih cijevi izrađeni 3D printerom. LED svjetlosna traka također krasi stražnji dio automobila.
GWR ne pokreće twin-turbo motor kao što je slučaj s većinom drugih projekata ove kompanije, nego je riječ o 4,0-litarskom atmosferskom 6-cilindričnom motoru, koji se "vrti" do 9.000 obr/min te razvija 507 i 461 Nm obrtnog momenta. Tu je prepoznatljivo kućište leptira gasa, nova usisna grana, brojne lagane komponente od titanija, a motor je uparen s manuelnim mjenjačem.
Načinjene su promjene i na šasiji, međuosovinsko rastojanje je duže za 30 mm u odnosu na standardni 993, a naprijed je ugrađen ovjes s dvostrukim ramenima.
Unutrašnjost je umjetničko djelo, sadrži dvije karbonske kadice i armaturnu ploču "presvučenu" karbonom. Ispred vozača je prelijep upravljač presvučen Alcantarom, kao i dva zlatna brojčanika.
Cijena automobila nije javno objavljena, no poznato je da će biti proizvedeno samo 40 primjeraka.