HWA otkrio nove detalje o Mercedesu 190E EVO II: Više od restomoda
"EVO je daleko više od restomoda", rekao je tehnički direktor kompanije HWA Gordian von Schöning govoreći o projektu inspirisanom klasičnim modelom Mercedes-Benz 190 E 2.5-16 EVO II. Kako bi to dokazala, kompanija je objavila nove detalje i fotografije.
Iako je inspirisan modelom EVO II, finalnom verzijom snažne 190-ke i automobila koji je 1992. godine konačno donio Mercedesu titulu u DTM šampionatu, HWA-ov EVO nije baziran na jednom od 502 originalna automobila pa čak ni na modelu 190E 2.5-16. Osnovica je bila "skromna" 190-ka, no HWA-ovi inženjeri su toliko radili na njoj da je preostalo malo toga originalnog.
Donorski automobil je rastavljen u potpunosti, nakon čega su uklonjeni prednji i stražnji dijelovi te zamijenjeni aluminijskim te čeličnim podokvirima visoke čvrstoće, a to je omogućilo da se ovjes direktno montira na šasiju u svrhu bolje i preciznije upravljivosti.
Iako je centralna struktura karoserije donorskog automobila zadržana, ona je dodatno ojačana, a nakon toga je zaštićena od korozije prema originalnim specifikacijama. HWA navodi da je 75 posto originalnog automobila zamijenjeno, kao i da je modificirana karoserija više nego dvostruko čvršća.
Prednja osovina je pomjerena za 50 mm naprijed, dok je novi 6-stepeni manuelni mjenjač prebačen na stražnju osovinu. Primicanje 3,0-litarskog V6 biturbo motora s 540 KS bliže zaštitnom zidu pomoglo je da HWA ispuni svoj cilj raspodjele težine 50:50, a koristi je imao i ovjes koji uključuje lafete uvedene iz DTM-a, glavčine, H&R balans šipke i KW amortizere, koji se mogu naručiti s ručnim i elektronskim podešavanjem.
Kupci mogu birati između čeličnih i karbonskih kočnica iz Boscha, kompanije koja je pomogla i u razvoju ESP sistema.