HWA zvanično predstavio Mercedes 190E 25-16 Evo II, većinu primjeraka već je rasprodao
Ovaj restomod poznat kao Evo najavljen je nizom rendera krajem prošle godine, a prvi primjerak će biti prodan na aukciji krajem jula. Osnovica svih 100 primjeraka planiranih za proizvodnju bit će originalne karoserije Mercedesa 190E, međutim, cijela struktura prednjeg dijela je zamijenjena, a promjena je i bilo i nazad te su načinjene od kombinacije čelika i aluminija. HWA je koristio karbonske panele za karoseriju oponašajući oblik originalnog modela 190E 2.5-16 Evo II.
Originalni automobil pokretao 2,6-litarski atmosferski četverocilindrični motor, a HWA-a se umjesto korištenja ovog motora i njegovog unapređivanja odlučio za 3,0-litarski biturbo V6 motor, koji je opremljen sistemom za podmazivanje sa suhim karterom. Također, snaga motora je povećana na 450 KS i 549 Nm obrtnog momenta u standardnoj specifikaciji, odnosno 500 KS i 549 Nm obrtnog momenta u slučaju opcionog Affalterbach paketa. Motor je smješten iza prednje osovine, što je dalo doprinos savršenoj raspodjeli težine 50:50. Recimo i da je motor uparen sa 6-stepenim manuelnim mjenjačem putem kojeg se snaga prenosi na stražnje točkove. Standardni model dostiže maksimalnih 270 km/h, dok snažniji ubrzava do 298 km/h.
Na ovjesu se mnogo radilo, dvostruka ramena su u sva četiri ugla, a set KW amortizera nudi ručno podešavanje. Složeniji elektronski podesivi KW amortizeri rezervisani su za verzije s paketom poboljšanja performansi. HWA je ugradio velike 380 mm prednje diskove sa kočionim kliještima a šest klipova, kao i zadnje 360 mm diskove u kombinaciji s kliještima s četiri klipa. Karbon-keramički diskovi su dostupni kao opcija.
Prošireni lukovi točkova, odvažni prednji spliter i visoko stražnje krilo izgledaju sjajno, a također služe aerodinamičkoj svrsi. Cilj kompanije HWA-e da stvara 80 kilograma downforcea pri brzini od 201 km/h.
HWA još nije objavio fotografije unutrašnjosti, no ona će uključivati digitalnu instrument tablu koja replicira mjerače originalnog automobila. U unutrašnjosti će se nalaziti standardna Recaro sjedišta, a kupcima će biti na raspolaganju i integracija smartphonea.
Kao što je već poznato, bit će proizvedeno sveega 100 primjeraka, a već ih je oko 75 posto prodano. Cijena iznosi 714.000 eura prije oporezivanja.