Novitec je objavio rendere modela koji namjerava proizvesti u 15 primjeraka, a automobil zaista izgleda spektakularno.
Prije svega, ispod redizajniranog poklopca motora nalaze se novi turbo usisi i metalni katalizatori, a postavljen je i novi izduvni sistem. Ova kombinacija je omogućila 3,0-litarskim hibridnom V6 motoru da umjesto 830 KS isporučuje 892 KS. Iako se možda ne čini da je riječ o velikom povećanju snage, automobil će zahvaljujući modifikacijama stvarati više downforcea te će imati bolju aerodinamiku.
Redizajnirane branike, pragove i splitere potpisuje Vittorio Strosek, koji ima bogato iskustvo s Porscheovim modelima. Na automobilu su 21/22-inčne felge s pet dvostrukih krakova, a ne treba zaboraviti ni da je spušten za 35 mm zahvaljujući aftermarket ovjesu.
Dodatni ventilacijski otvori na prednjim blatobranima pomažu u hlađenju kočnica te se slažu s redizajniranim karbonskim dijelovima na haubi. Nazad se nalazi novo stražnje krilo, koje se može zamijeniti "pačijim repom". Nazad su i dva završetka izduvnih cijevi napravljena od nehrđajućeg čelika ili Inconela.
Novitec nudi brojne mogućnosti modificiranja unutrašnjosti.