Najznačajnije promjene su napravljene "ispod kože". Tehnologija ovjesa je značajno napredovala otkako se F40 pojavio na tržištu, tako da je kompanija Officine Fioravanti razvila ramena ovjesa, glavčine i ležajeve za automobil. Također, ugrađeni su Ohlins TTX 36 amortizeri, što bi trebalo pomoći da se ukroti oštro upravljanje na limitu, a istovremeno F40 učiniti udobnijim i profinjenijim za vožnju.
Legendarni Ferrari je dobio i nove kočnice, koje se sastoje od karbon keramičkih diskova s kočionim kliještima sa šest klipova naprijed, ali i moderni ABS sistem. Dizajniran je i novi set felgi, koje oponašaju originalne 17-inčne felge s modela F40, no zapravo je riječ o 18-inčnim prednjim i 19-inčnim stražnjim felgama na kojima su najnovije Michelin Pilot Sport Cup 2 gume.
Officine Fioravanti je nazvao svoj projekt F40 Alte Prestazioni, a ističe da je "fokusiran na sigurnost, stabilnost i upravljivost" te da je cilj "ne samo očuvati dragocjene originalne komponente od prirodnog trošenja, nego i istinski potaknuti vlasnike da voze svoje automobile".
Detalja o projektu još uvijek nema mnogo, tako da nije poznato da li je kompanija uspjela privući interes nekih od postojećih vlasnika modela, niti ima informacija o cijenama.
Inače, vrijednost Ferrarija F40 danas je milionska.