Nakon restomod projekata za čiju je osnovicu korišten MG-ov model MGB s kojim je Frontline kupcima koji preferiraju britansku klasiku ponudio nekoliko pogonskih opcija, među kojima su čak i elektromotori, u poznatoj restomod kompaniji okrenuli su se prema još jednom klasiku koji je MG proizvodio od sredine pedesetih do ranih šezdesetih godina prošloga stoljeća.
Predstavljen na Sajmu automobila u Frankfurtu u jesen 1955. godine, MG-ov dvosjed MGA koji je naslijedio model TF Midget nudio se u kombinaciji s tvrdim (Coupé) i mekim sklopivim krovom, a pokretali su ga 1,5 i 1,6-litarski četverocilindarski motori s rasponom snage od 68 do 109 KS. MG je do jula 1962. godine napravio 101.476 primjeraka od kojih je samo 5.869 primjeraka ostalo u Velikoj Britaniji.
Proces restauracije nakon koje slijede modifikacije jednog od najomiljenijih britanskih klasičnih automobila traje desetak mjeseci, a najznačajnija novost koja se tiče modificiranja krije se ispod prednjeg poklopca Roadstera gdje se umjesto nekog od originalnih motora sada krije dvolitarski četverocilindarski motor iz treće generacije Mazde MX-5 koji je kombinovan s ručnim 5-stepenim mjenjačem, također iz MX-5.
Dorađen i olakšan motor razvija 228 konjskih snaga i 240 Nm najvećeg obrtnog momenta koji se distribuira na zadnju osovinu kojoj asistira mehanička ograničena blokada diferencijala. S masom koja iznosi samo 815 kilograma, MGA iz mjesta do „stotke“ stiže za 4,8 sekundi. Pored guma, u prilog vrhunskoj upravljivosti idu i elementi ovjesa u duhu današnjeg vremena.
Minimalne promjene na izgledu niske karoserije uključuju uklanjanje produžetaka na hromiranim odbojnicima i LED tehnologiju u originalnim kućištima svjetala, a u kožom obloženom putničkom prostoru ističu se izrazito profilisana (i grijana) sjedišta, aluminijski trokraki volan obložen drvetom i analogni instrumenti. Izbor boja karoserije i kabine ostaje na kupcima.