Raj za ljubitelje klasike
28

Iza restomod priče na osnovici dvosjeda MGA stoji Frontline

E. L.
Jedan od posljednjih restomod projekata koji stižu iz britanske kompanije Frontline zasnovan je na "open air" dvosjedu MGA iz pedesetih godina, a originalni motor zamijenjen je motorom iz Mazde MX-5.

Nakon restomod projekata za čiju je osnovicu korišten MG-ov model MGB s kojim je Frontline kupcima koji preferiraju britansku klasiku ponudio nekoliko pogonskih opcija, među kojima su čak i elektromotori, u poznatoj restomod kompaniji okrenuli su se prema još jednom klasiku koji je MG proizvodio od sredine pedesetih do ranih šezdesetih godina prošloga stoljeća.

Predstavljen na Sajmu automobila u Frankfurtu u jesen 1955. godine, MG-ov dvosjed MGA koji je naslijedio model TF Midget nudio se u kombinaciji s tvrdim (Coupé) i mekim sklopivim krovom, a pokretali su ga 1,5 i 1,6-litarski četverocilindarski motori s rasponom snage od 68 do 109 KS. MG je do jula 1962. godine napravio 101.476 primjeraka od kojih je samo 5.869 primjeraka ostalo u Velikoj Britaniji.

Proces restauracije nakon koje slijede modifikacije jednog od najomiljenijih britanskih klasičnih automobila traje desetak mjeseci, a najznačajnija novost koja se tiče modificiranja krije se ispod prednjeg poklopca Roadstera gdje se umjesto nekog od originalnih motora sada krije dvolitarski četverocilindarski motor iz treće generacije Mazde MX-5 koji je kombinovan s ručnim 5-stepenim mjenjačem, također iz MX-5.

Dorađen i olakšan motor razvija 228 konjskih snaga i 240 Nm najvećeg obrtnog momenta koji se distribuira na zadnju osovinu kojoj asistira mehanička ograničena blokada diferencijala. S masom koja iznosi samo 815 kilograma, MGA iz mjesta do „stotke“ stiže za 4,8 sekundi. Pored guma, u prilog vrhunskoj upravljivosti idu i elementi ovjesa u duhu današnjeg vremena.

Minimalne promjene na izgledu niske karoserije uključuju uklanjanje produžetaka na hromiranim odbojnicima i LED tehnologiju u originalnim kućištima svjetala, a u kožom obloženom putničkom prostoru ističu se izrazito profilisana (i grijana) sjedišta, aluminijski trokraki volan obložen drvetom i analogni instrumenti. Izbor boja karoserije i kabine ostaje na kupcima.