U nekolicini dorada koje su renomirani tuneri do sada radili na Ferrarijevom modelu 458 Italia, mnogi se slažu da je najbolji posao urađen u kalifornijskom TAG Motorsportu, gdje su se specijalizovali za tuning automobila različitih proizvođača među kojima je i Ferrari.
Za osnovicu tuninga, bez diranja motora, izabran je Ferrari 458 Spider koji je, zbog boje karoserije i felgi, dobio naziv "crna udovica".
U TAG Motorsportu su za Spider pripremili Akrapovič izduvni sistem od titanijuma i snižene Novitec opruge, a standardne felge zamijenjene su setom 21 i 22-inčnih ultralaganih felgi ADV05 MV2SL na kojima su Pirellijeve gume P Zero. U Akrapoviču su se potrudili da Ferrarijevi karakteristični trocijevni izduvni završeci ostanu nepromijenjeni, ali je itekako promijenjena zvučna kulisa, jer kažu da "crna udovica" sada zvuči kao Ferrari 458 Challenge. Pored opruga, TAG je od Noviteca "posudio" i zatamnjena zadnja svjetla i svjetla za maglu, a u oba slučaja radi se o LED tehnologiji.
Standardni Ferrari 458 Spider pokreće centralno smješten 4,5-litarski V8 motor koji razvija 570 KS pri 9.000 obr/min i 540 Nm najvećeg obrtnog momenta pri 6.000 obr/min. Maksimalna brzina automobila iznosi 320 km/h, a za ubrzanje od 0 do 100 km/h potrebne su mu samo tri sekunde.
Uz Akrapovič izduvni sistem, u TAG Motorsportu tvrde da motor "crne udovice" razvija 581 KS i 566 Nm najvećeg obrtnog momenta, ali podatke o performansama nisu objavili.