Eksterijerom dominiraju crna i siva boja, SUV je dobio redizajnirani prednji i stražnji branik, različita proširenja karoserije, pragove i set felgi s duplim krakovima. Prednja maska je također modificirana te sadrži tri žute letvice u svom desnom dijelu. Ovaj izbor boje se slaže s unutrašnjošću za koji će neki reći da je možda previše svijetla.
Sjedišta, strop, paneli vrata, centralna konzola, armaturna ploča i pod su u žutoj boji senfa. Kontrast prave detalji od karbonskih vlakana, koji se uglavnom nalaze na armaturnoj ploči i upravljaču. Kako bi se naglasio luksuz, G63 je dobio zvjezdano nebo, nešto što se obično nalazi u Rolls-Royceovim automobilima. U unutrašnjosti su i Keyvanyjeve oznake na nekoliko mjesta uključujući sjedišta.
Za razliku od Mansoryjevog pristupa G-Klasi, Keyvanyjeva verzija ne dolazi sa "suicide" vratima, no sličnosti između dva projekta njemačkih firmi itekako su prisutne.
G63 pokreće 4,0-litarski twin-turbo V8 motor, čija je snaga povećana s fabričkih 577 na 820 KS. Pretpostavlja se da se snaga šalje na sva četiri točka putem devetostepenog automatskog mjenjača.
Cijena nije javno objavljena.