Land Rover je petu generaciju svog najvećeg, najluksuznijeg i najskupljeg SUV-a predstavio prošle godine, a novi poslovično plemenit i profinjen Range Rover kupcima se i ovaj put nudi sa standardnim i povećanim međuosovinskim rastojanjem.
Čini se da sve spomenuto nije bilo dovoljno dobro rukovodstvu njemačke tuning kompanije Mansory u kojoj su, uz poznat pristup, predstavili svoju kreaciju na osnovici najsnažnijeg Range Rovera s kojom je na kraju stigla i dodatna "konjica".
Sve karoserijske komponente napravljene su od karbona, a komplet uključuje: masku hladnjaka, poklopac motora, detalje na prednjim vratima, prednji spojler, dva zadnja spojlera, proširene blatobrane, obloge pragova, kućišta retrovizora i ogroman zadnji difuzor s integrisanim LED svjetlom za maglu.
Praznine ispod blatobrana sada popunjavaju nove crne 24-inčne aluminijske felge FD.15 na kojima su Continental gume dimenzija 295/30, a nakon zahvata na izduvnom sistemu i ispod prednjeg poklopca 4,4-litarski V8 motor umjesto standardnih 530 KS i 750 Nm raspolaže sa 620 "konja" i 850 Nm najvećeg obrtnog momenta, što se savršeno uklapa u priči u kojoj je profinjenost svoje mjesto ustupila agresivnosti.
U Mansoryju kažu da njihov Range Rover od 0 do 100 km/h stiže za 4,3 sekunde (0,3 sekunde brže od standardne SV verzije koja stiže do 261 km/h), a podatak o najvećoj brzini nije otkriven.