Klasika je modernizovana
9

Legendarni Ford Mustang od VMC-a dobio novi motor i šasiju

D. B.
Iako se recept čini poznatim, to ne znači da je proizvod američkog tunera Velocity Modern Classic s Floride manje privlačan. Riječ je o novom restomodu, koji je u formi prve generacija Fordovog modela Mustang Fastback.

VMC je svoj posao počeo s potpuno novom Roadster Shop šasijom, odnosno novim namjenski napravljenim ramom po specifikacijama kako bi se izbjegla hrđa i rupe nastale tokom 50 godina zanemarivanja, a kako bi se dobila izvrsna stabilnost i upravljivost. Mustang je dobio i novi neovisni prednji i stražnji ovjes s četiri karike i podesivim Fox amortizerima. Mustang iz 1967. godine će definitivno pružati bolje iskustvo vožnje, kao i upravljanje.

Pored toga, bit će i znatno brži zahvaljujući ugradnji Gen III 5,0-litarskog Coyote V8 motora, koji pokreće i novi Mustang, a koji isporučuje 460 KS i 570 Nm obrtnog momenta na stražnje točkove preko desetostepenog automatskog ili 6-stepenog manuelnog mjenjača. Također, ugrađen je i novi izduvni sistem od nehrđajućeg čelika, tako da buka neće biti problem.

Problema neće biti ni pri zaustavljanju zahvaljujući Baer kočnicama s kočionim kliještima s četiri klipa i masivnim diskovima na sva četiri točka zajedno s Bosch "iBoosterom" koji osigurava da Mustang impresivno koči.

Na automobilu je set 17-inčnih aluminijskih felgi, a vanjske modifikacije uključuju specijalnu boju, haubu s ventilacijskim otvorima, puno karbona i LED svjetla.

Unutrašnjost je također promijenjena, presvučena je kožom, a krase je detalji od brušenog metala i hromirane komponente.

Tuner nudi i karbonsku pogonsku osovinu. naprednije amortizere, veće felge pa i vizuelne detalje poput trkaćih linija.

Detalji o cijeni nisu saopćeni.