VMC je svoj posao počeo s potpuno novom Roadster Shop šasijom, odnosno novim namjenski napravljenim ramom po specifikacijama kako bi se izbjegla hrđa i rupe nastale tokom 50 godina zanemarivanja, a kako bi se dobila izvrsna stabilnost i upravljivost. Mustang je dobio i novi neovisni prednji i stražnji ovjes s četiri karike i podesivim Fox amortizerima. Mustang iz 1967. godine će definitivno pružati bolje iskustvo vožnje, kao i upravljanje.
Pored toga, bit će i znatno brži zahvaljujući ugradnji Gen III 5,0-litarskog Coyote V8 motora, koji pokreće i novi Mustang, a koji isporučuje 460 KS i 570 Nm obrtnog momenta na stražnje točkove preko desetostepenog automatskog ili 6-stepenog manuelnog mjenjača. Također, ugrađen je i novi izduvni sistem od nehrđajućeg čelika, tako da buka neće biti problem.
Problema neće biti ni pri zaustavljanju zahvaljujući Baer kočnicama s kočionim kliještima s četiri klipa i masivnim diskovima na sva četiri točka zajedno s Bosch "iBoosterom" koji osigurava da Mustang impresivno koči.
Na automobilu je set 17-inčnih aluminijskih felgi, a vanjske modifikacije uključuju specijalnu boju, haubu s ventilacijskim otvorima, puno karbona i LED svjetla.
Unutrašnjost je također promijenjena, presvučena je kožom, a krase je detalji od brušenog metala i hromirane komponente.
Tuner nudi i karbonsku pogonsku osovinu. naprednije amortizere, veće felge pa i vizuelne detalje poput trkaćih linija.
Detalji o cijeni nisu saopćeni.