Za deset kupaca
2

Manhartov Defender pokreće više od 500 "konja“, a nije V8

E. L.
Iza oznake DP500 krije se temeljito dorađen Land Rover Defender koji će njemačka tuning kompanija Manhart ponuditi u samo deset primjeraka.

I Manhart je među tuning kompanijama koje su se pozabavile aktuelnom generacijom jednog od najpoznatijih terenskih automobila svih vremena, a njihova kreacija na temu Defendera krije se iza oznake DP500.

Iako podaci o performansama sugerišu da su u Manhartu za osnovicu dorade koristili LWB (Long Wheel Base) Defender 110 koji pokreće 5-litarski V8 motor potpomognut mehaničkim kompresorom, njemački tuning specijalisti posao su realizovali na Defenderu ispod čijeg se prednjeg poklopca krije 3-litarski turbobenzinski V6 motor.

S novim izduvnim sistemom i rekalibriranom elektronikom snaga motora povećana je sa 400 na 512 KS, a znatno je povećana i vrijednost najvećeg obrtnog momenta koji umjesto 550 sada iznosi 710 Nm. Poređenja radi, V8 nudi 525 KS i 625 Nm.

Među upečatljivim detaljma Manhartove dorade svakako su i 24-inčne ojačane aluminijske felge na kojima su gume dimenzija 295/30 ZR 24, a u opciji su i felge manjeg prečnika s gumama čiji je profil bolje prilagođen korištenju na neasfaltiranim podlogama.

Dorade u kabini uključuju mnogo kože i alkantare u kombinaciji boja po želji vlasnika, a cijena Manhartove najnovije brojčano ograničene priče nije objavljena.

Vezani članci