KLASIKA NE PROLAZI
1

Memminger predstavio novu restomod kreaciju na osnovici legendarne Bube

E. L.
Prvo mjesto na podužoj listi modificiranja koje su u njemačkoj kompaniji Memminger pripremili za Volkswagenovu Bubu bez sumnje pripada zrakom hlađenom 2,7-litarskom četverocilindarskom boxer motoru.

U njemačkoj kompaniji Memminger u kojoj su se 1992. godine počeli baviti restauracijom jednog od najpoznatijih automobila svih vremena u međuvremenu su odlučili da svojoj klijenteli nude i Bube koje su nakon restauriranja prošle i kroz proces modificiranja.

Da u kompaniji na čijem je čelu Georg Memming rade izvrstan posao najbolje govori često poređenje s američkom kompanijom Singer koja je sinonim za restomod projekte na osnovici Porschea 911, a za posljednji restomod u Memmingeru su uzeli Cabrio verziju VW-a 1303 iz 1973. godine.

Neimenovani kupac odlučio se za jednu od Porscheovih nijansi zelene boje (Oak Green) na temeljito ojačanoj karoseriji uz koju se savršeno uklapa kožom obložena unutrašnjost u svijetlosmeđoj boji sa sportskim volanom i prednjim sjedištima koja potpisuje Recaro, a među detaljima koji upadaju u oči su i dvobojne Fuchs aluminijske felge koje se godinama vežu uz nekoliko generacija Porschea 911.

Ono što se ne vidi krije se ispod zadnjeg poklopca. Bubin originalni motor svoje je mjesto ustupio novorazvijenom zrakom hlađenom boxer motoru s četiri cilindra za čiju je osnovicu poslužio motor iz Volkswagenovih modela 411/412. U Memmingeru su radnu zapreminu sa standardnih 1,7 povećali na 2,7 litara, a rezultat svega je 175 konjskih snaga i 260 Nm najvećeg obrtnog momenta, znatno više od pedesetak „konja“ koji su pokretali VW 1303. Za prijenos snage brine novi 5-stepeni ručni mjenjač s dužim prijenosnim odnosima.

Mnogo veća „ergela“ sa sobom je donijela podesivi ovjes, unaprijeđene kočnice i otvoreniji ispušni sistem od nehrđajućeg čelika, a u Memmingeru nisu otkrili podatke o performansama i cijenu automobila. Nezvanično, spominje se oko 200 km/h i nešto više od 80.000 eura.