Kompanijin RS850+ posjeduje 5,5-litarski biturbo V8 motor koji razvija 1.020 KS pri 1.400 Nm obrtnog momenta. Tuner tvrdi da se radi o najsnažnijem Mercedesu legalnom za cestovnu vožnju.
Stvaranje zvijeri je zahtijevalo veliki rad na E-Klasi. Posaidonovi tehničari su zamijenili većinu komponenti motora, a modificiran je i mjenjač. Ugrađen je veći turbopunjač, a ECU jedinica je remapirana.
Sedan ima pogon na sva četiri točka, od 0 do 100 km/h ubrzava za samo 2,8 sekundi, a njegova maksimalna brzina je ograničena na 368 km/h i to zbog guma, koje veću brzinu ne mogu izdržati.
Za zaustavljanje se brinu karbon-keramičke kočnice.
Iako ima četvera vrata, model RS850+ je dvosjed nakon što je Posaidon u svrhu smanjenja težine uklonio stražnje sjedište i cjelokupan tapacirung. Prednja sjedišta su također zamijenjena laganijim iz modela C63 AMG Black Series. Od karbonskih vlakana napravljen je poklopac motora, branici, retrovizori i difuzor.