Luksuzni SUV nije dobio nikakva poboljšanja performansi, no to nije ni važno s obzirom na činjenicu da ga pokreće 4,0-litarski biturbo V8 motor koji razvija 577 KS i 850 Nm obrtnog momenta. Modifikovani primjerci G-Klase su ionako obično fokusirani na stil, a ovaj primjerak će definitivno privući pažnju gdje god se pojavi zahvaljujući jednako "otkačenoj" šemi boja eksterijera i unutrašnjosti.
Cijela karoserija je lakirana u pastelnu nijansu boje mente, koja je u kontrastu s detaljima od karbonskih vlakana, a od kojih je najistaknutija nova rešetka hladnjaka. Poklopac rezervnog točka na stražnjim vratima također je napravljen od karbona.
Značke su urađene u sjajnoj crnoj boji, dok 23-inčne Carlex Design felge ispunjavaju lukove točkova podsjećajući na Rolls-Royce felge.
Koliko god eksterijer izgleda neobično, unutrašnjost dodatno pomijera granice s odgovarajućom šemom boja prednjih i stražnjih sjedišta, instrument table, centralne konzole, naslona za ruke, bočnih panela, upravljača pa čak i vrata prtljažnika.
Ista boja krasi stubove i strop, kao i vizire, dok Alcantara pruža više premium osjećaj. Unutrašnjost je također bogata karbonom.
Sve navedene modifikacije ukupno koštaju "skandaloznih" 51.300 eura, a ova suma naravno ne uključuje šestocifrenu cijenu modela G63 koji je potrebno prethodno kupiti.
Carlex Design konverziju obavlja za mjesec dana.