Kada je riječ o G-Klasi, prvi tuner na kojeg većina pomisli je Brabus, međutim, kompanije poput Mansoryja su pokazale da i njihove verzije legendarnog terenca itekako zaslužuju pažnju. Manhart je sada predstavio svoj projekt baziran na modelu Mercedes-AMG G63 koji je nazvao G 800 Inferno, a koji je snažniji od modela G 700 Inferno iz 2019. godine.
Karbonski body kit iz Top Car Designa uključuje proširenja blatobrana, agresivnije branike, haubu s ventilacijskim otvorima, krovno LED osvjetljenje, difuzor te sportski stražnji spojler. Manhart nije zaboravio ni svoj zaštitni znak, set zlatnih naljepnica koje prave kontrast crnoj kareoseriji. Ta tema se nastavlja i u unutrašnjosti koja je ponovo presvučena Alcantarom i perforiranom kožom. Zlatni Manhart Forget Line točkovi izgledaju masivno ispod kutijastih blatobrana, a set H&R opruga spuštaju G-Klasu i tako unapređuju upravljanje.
Tuner iz Wuppertala je poradio i na AMG-ovom twin-turvo 4,0-litarskom V8 motoru, a novi softver mu je omogućio da isporuči 798 KS i 1.170 Nm obrtnog momenta. Ove brojke predstavljaju "zdravo" povećanje snage s fabričkih 577 KS i 849 Nm obrtnog momenta. G-Klasa je dobila i novi izduvni sistem od nehrđajućeg čelika s kontrolom ventila i downpipeom bez katalizatora.
Cijena modifikacija nije objavljena.