Četvrta kreacija na temu Hummera H1, koju potpisuje američka tuning kompanija sa sjedištem u Detroitu, inspirisana je meksičkom Baja pustinjom, a beskompromisan i temeljito dorađen terenski automobil, koji je izvorno nastao isključivo za potrebe vojske SAD-a, trebao bi bez posebnih problema izaći nakraj s najsurovijim podlogama ispod ogromnih točkova.
S karoserijom u boji pijeska, enormnim rastojanjem od podloge, dodatnim LED svjetlima, usisnikom zraka za prolazak kroz duboku vodu, vitlom za izvlačenje i adekvatnim zaštitnim cijevima karoserije, Mil-Spec H1 004 pokreće ručno sastavljen 6,6-litarski turbodizelski V8 motor Duramax koji raspolaže s 505 konjskih snaga i 1.355 Nm najvećeg obrtnog momenta.
Za prijenos snage na obje osovine zadužen je 6-stepeni automatski mjenjač Allison 1000, a u standardnoj opremi je i reduktor prijenosnih odnosa koji uz namjenske gume dodatno pomaže prohodnosti "kamiona" za koji ipak nije potrebna C kategorija u vozačkoj dozvoli.
U MS-u su se pozabavili i putničkim prostorom koji je u slučaju modela 004 obložen kožom. Povećan je nivo zvučne izolacije, unaprijeđen klima-uređaj, a tu je i vrhunski audiosistem JL C5. "Tačka na i" je kožom obložen trokraki upravljač Momo Prototipo koji je postao jedan od zaštitnih znakova Porschea 911 iza kojih stoji čuvena automobilska manufaktura Singer.