Riječ je o jednom od 87 primjeraka šasije R33 N1, koja je nešto lakša, motor je pripremljen za utrke, elementi dizajna su posuđeni od modela 400R, dok ABS-a nema. Pokreće ga RB26 motor, koji je tuniran na više od 800 KS.
Automobil je projekt australskog tunera Andrewa Hannasona i njegovog tima iz Legendary Garagea, na kojem su radili tri godine. To je zapravo N1, koji je dobio originalne branike s modela 400R, pragove i difuzor, a originalni su i hauba s ventilacijskim otvorima te karbonsko stražnje krilo.
Svaki N1 je bio lakiran u QM1 bijelu boju koja krasi i automobil na fotografijama, a Hannason je čak nabavio i Rays Nismo LM1 GT1 petokrake felge, koje je ukrasio plavim detaljima.
Što se tiče motora, on ima originalni N1 blok, no dobio je kovane unutrašnje komponente, odnosno dijelove aftermarket brendova kao što su HKS i PRP. Stoga se ispod haube nalaze dva moćnija turbopunjača, veći međuhladnjak i ventili od titanija.
O performansama nema detalja, no poznato je da standardni R33 ubrzava od 0 do 100 km/h za 5,4 sekunde te dostiže maksimalnih 251 km/h. Međutim, Hannasonov automobil je definitivno brži.
R33 je bio prvi serijski automobil koji je kompletirao krug na stazi Nurburgring za manje od osam minuta. Ipak, navedene modifikacije bi ga trebale približiti vremenu modernog modela R35.
U unutrašnjosti su originalna 400R prednja sjedišta, upravljač i patosnice.
Automobil će u narednom periodu biti ponuđen na prodaju.