![](https://static.klix.ba/media/images/vijesti/b_190820071.jpg?v=1)
I dok svijet čeka da Ford predstavi i RS verziju Focusa četvrte generacije, u poznatoj tuning kompaniji Mountune još jednom su se pozabavili posljednjim Focusom RS koji standardno pokreće 2,3-litarski četverocilindarski turbo motor s 350 konjskih snaga i 440 Nm najvećeg obrtnog momenta.
![](https://static.klix.ba/media/images/vijesti/190820071.2_mn.jpg?v=1730639445)
Iza oznake m520 krije se verzija koju i dalje pokreće 2,3-litarski motor čija se snaga posredstvom 6-stepenog mjenjača distribuira na obje osovine, ali s novim turbopunjačem (BorgWarner EFR-7163), drugačijim bregastim osovinama, poboljšanom pumpom za gorivo, rekalibriranom centralnom upravljačkom jedinicom... Focusov motor razvija 520 konjskih snaga i 700 Nm najvećeg obrtnog momenta.
![](https://static.klix.ba/media/images/vijesti/190820071.3_xl.jpg?v=1730639445)
Uz podsjećanje da serijski Ford Focus RS od 0 do 100 km/h stiže za 4,7 sekundi i razvija 266 km/h, vlasnici koji žele Focus RS "Grupe B“ trebaju biti spremni da izdvoje nešto više od 6.800 eura.