Izbor motora čine dva atmosferska četverocilindraša, a to su 2,5-litarski Duratec sa 279 KS te 2,9-litarski Millington Diamond sa 370 KS. Također, moguće je birati između 6-stepenog sekvencijalnog i petostepenog mjenjača s H šemom.
Neke od generičkih promjena uključuju novu ECU jedinicu i unaprijeđena kućišta leptira gasa, kao i instalacije. MST koristi i neovisni stražnji ovjes iz WRC-a, koji je razvio legendarni Colin McRae.
Automobil ima i AP Racing kočnice sa šest klipova, a moguće je birati između Ferodo i Mintex pločica, lagani zamajac i dvostruko kvačilo. Tunel mjenjača je veći, trkaću usisnu granu od nehrđajućeg čelika, centralno postavljeni rezervoar za gorivo i još mnogo toga.
Što se tiče dizajna, retro-futuristički potpis prednjih svjetala naglašava činjenicu da se ne radi o standardnom Escortu, na automobilu su 17-inčne felge s osam krakova i Michelin Pilot Cup Sport gume, kao i kompletan body kit od karbonskih vlakana.
Lista opcija u unutrašnjosti je impresivna, tako da kabina može biti potpuno tapacirana i dotjerana, ali i potpuno ogoljena. U ponudi su pojasevi u tri ili šest tački, kao i različiti dizajni trokrakih upravljača presvučenih kožom ili antilopom.
Narudžbe se otvaraju 2025. godine, a cijena nije javno objavljena. MST MK1 je koštao najmanje 175.000 funti.