Efektno i efikasno
27

Mugen ima rješenje za još bolje prijanjanje Civica Type R

E. L.
U poznatoj japanskoj tuning kompaniji Mugen koja se decenijama bavi dorađivanjem i trkaćim aktivnostima Hondinih automobila pripremili su paket dorada s kojim će izvrsni Civic Type R biti još "ratoborniji".

U Mugenu su zaključili da nema potrebe da se bave jednim od najboljih četverocilindarski motora današnjice koji pokreće sjajni Civic Type R aktuelne generacije (FL5), pa su se umjesto toga posvetili elementima s kojima će vozač(ica) jednog od posljednjih "old school" sportskih automobila C segmenta još bolje iskoristiti potencijal spomenutog motora.

Novorazvijene karbonske karoserijske komponente na Civicu Type R kriju se iza naziva Group A, a Mugen ih je premijerno predstavio na posljednjem izdanju Sajma automobila u Tokiju. Aerodinamički optimiziran karbonski komplet sadrži redizajniran prednji spojler i usmjerivač zraka, obloge pragova, veći spojler na petim vratima i drugačiji difuzor ispod zadnjeg odbojnika iz kojeg u ovom slučaju viri samo jedan centralno postavljen završetak otvorenijeg ispušnog sistema.

S novim kompletom ojačanih i olakšanih 19-inčnih aluminijskih felgi koje su razvijene u kooperaciji s renomiranom kompanijom BBS, Civic je izgubio desetak kilograma. Dijeti su pomogle i karbonske komponente u kabini u kojoj je koža na pojedinim mjestima zamijenjena alkantrom. Uz sve dorade, zaključno s unaprijeđenim amortizerima, za jedan od najbržih produkcijskih automobila s prednjim pogonom u sjevernom predgrađu Tokija tvrde da kroz zavoje ima 25 odsto bolje prijanjanje u odnosu na standardnu verziju.

Podsjećanja radi, aktuelni Civic Type R pokreće posljednja evolucija dvolitarskog četverocilindarskog turbobenzinskog motora koji razvija 329 konjskih snaga pri 6.500 obr/min i 420 Nm najvećeg obrtnog momenta od 2.600 do 4.000 obr/min. U kombinaciji samo s ručnim 6-stepenim mjenjačem, spomenute brojke dovoljne su za ubrzanje od 0 do 100 km/h za 5,4 sekunde i 275 km/h.