Predstavljen u Tokiju
4

Nissan GT-R dobio dvije specijalne verzije za japansko tržište

D. B.
Iako je Nissan GT-R možda star, on još uvijek ima nekoliko "trikova u rukavu" za 2024. godinu.

Poboljšani model je debitovao na sajmu automobila u Tokiju za japansko tržište te između ostalog ima redizajniranu prednju rešetku, poboljšanja ovjesa i dva nova specijalna paketa opreme.

Na prvi pogled je teže uočiti razlike, ali je ipak očigledan redizajn rešetke hladnjaka i prednje maske koje imaju ravnije linije, a samo lice modela GT-R je simetričnije. Iz Nissana tvrde da su poboljšali aerodinamičke performanse, kao i samo platformu koja nudi udobniju vožnju dok su istovremeno smanjeni buka i vibracije. Za one koji misle da je GT-R ostario, Nissan ima odgovor u snažnom 3,8-litarskom V6 twin-turbo motoru koji razvija 562 KS, odnosno 591 KS u slučaju Nismo verzije.

Nismo Special verzija je dobila dodatna aerodinamička poboljšanja s fokusom na performanse, a dorađen je i ovjes. Mehanički diferencijal s ograničenim proklizavanjem je povezan s prednjom osovinom kako bi prijanjanje bilo bolje, a karbonska Nismo hauba i nova crna karbonska Recaro sjedišta predstavljaju osvježenje za 2024. godinu. Motor je dobio neke lakše dijelove, a iz Nissana tvrde da verzija Nismo Special za 2024. godinu ima najbolje performanse od svih verzija modela GT-R.

Međutim, za one koji se žele dodatno istaknuti tu je T-Spec verzija koja je pozicionirana iznad Premiuma te koristi verziju 3,8-litarskog 6-cilindričnog twin-turbo motora koja isporučuje 562 KS. I u ovom slučaju je ovjes dorađen zbog bolje ravnoteže između udobnosti i performansi. Ova verzija je opremljena i setom karbonskih disk kočnica.

Prodaja u Japanu počinje na proljeće, a što se tiče modela GT-R u Evropi, priča je završena zbog restrikcija koje se odnose na emisiju gasova.