Projekt iz Australije
68

Nissan Skyline GT-R je "dizelaš" sa 1.500 KS

D. B.
Nissan Skyline je poznat po 6-cilindričnom RB26 motoru, no osamdesetih godina prošlog stoljeća se prodavao i sa 6-cilindričnim RD28 dizelskim motorom. Kako bi dobio najbolje iz oba svijeta, jedan Australac je napravio zanimljivu kombinaciju.

Riječ je o Davidu Antonu koji je kombinovao RB26 i RD28 motor kako bi složio unikatni R32 Skyline GT-R. Preciznije, motor u finalnoj formi koristi RD28 blok i RB26 glavu, razvija 1.500 KS s najjačim postavkama te je vjerovatno najsnažniji dizelski Skyline GT-R na svijetu. Uparen je sa Turbo 400 trostepenim mjenjačem za utrke ubzanja, koji prenosi snagu na sva četiri 15-inčna TE37 točka sa slikovima, dok su kočnice ostale standardne s modela R32 Skyline GT-R.

Anton navodi da njegov R32 Skyline GT-R na drag stazi dostiže 298 km/h, no morao je pustiti papučicu gasa kako ne bi bio kažnjen jer nema zaštitni kavez. Na 402 metra je automobil ostvario vrijeme od 8,5 sekundi dostigavši brzinu veću do 257 km/h, no da Anton nije morao puštati gas, vrijeme bi iznosilo 8,2 ili 8,3 sekunde.

Rimac Nevera, jedan od najbržih automobila na svijetu, 402 metra prelazi za 8,58 sekundi.