Riječ je o Davidu Antonu koji je kombinovao RB26 i RD28 motor kako bi složio unikatni R32 Skyline GT-R. Preciznije, motor u finalnoj formi koristi RD28 blok i RB26 glavu, razvija 1.500 KS s najjačim postavkama te je vjerovatno najsnažniji dizelski Skyline GT-R na svijetu. Uparen je sa Turbo 400 trostepenim mjenjačem za utrke ubzanja, koji prenosi snagu na sva četiri 15-inčna TE37 točka sa slikovima, dok su kočnice ostale standardne s modela R32 Skyline GT-R.
Anton navodi da njegov R32 Skyline GT-R na drag stazi dostiže 298 km/h, no morao je pustiti papučicu gasa kako ne bi bio kažnjen jer nema zaštitni kavez. Na 402 metra je automobil ostvario vrijeme od 8,5 sekundi dostigavši brzinu veću do 257 km/h, no da Anton nije morao puštati gas, vrijeme bi iznosilo 8,2 ili 8,3 sekunde.
Rimac Nevera, jedan od najbržih automobila na svijetu, 402 metra prelazi za 8,58 sekundi.