Bez obzira na odabranu karoseriju Ferrarijevog modela 488, u Novitecu su se pobrinuli da adekvatnim karoserijskim komponentama automobil u zadnjem dijelu bude 14 centimetara širi u odnosu na standardnu verziju kojom su u Maranellu zamijenili model 458 Italia.
Ferrari 488 GTB / Spider N-Largo opremljen je i novim prednjim širim blatobranima ispod kojih ima dovoljno mjesta za 21-inčne trodijelne ojačane aluminijske felge Novitec NF6 NL na kojima su gume dimenzija 255/30, a na zadnjoj osovini su još šire 22-inčne felge na kojima su gume dimenzija 335/25.
Pored vizuelnog utiska u Novitecu tvrde da su nove karoserijske komponente poboljšale dotok zraka prema kočnicama i 3,9-litarskom V8 biturbo motoru, ali i odvod vrelog zraka sa spomenutih komponenti.
Instaliranjem dva "plug & play" elektronska kontrolna modula i novim ultralaganim izduvnim sistemom, motor (uz adekvatnu zvučnu kulisu) razvija 772 KS pri 7.950 obr/min i 892 Nm najvećeg obrtnog momenta pri 3.250 obr/min, što je 103 KS i 132 Nm više od potencijala koji nudi standardni motor.
S osjetno više snage i podnicom koja je u ovom slučaju 35 milimetara bliže tlu, Novitec N-Largo Ferrari 488 GTB / Spider od 0 do 100 km/h stiže nakon 2,8 sekundi, a njegova maksimalna brzina iznosi 342 km/h.