Ferrari F8 Tributo pokreće centralno smješten 3,9-litarski V8 biturbo motor čijih je 720 "konja“ i 770 Nm dovoljno da nasljednika modela 488 od 0 do 100 km/h "ispali“ za 2,9 sekundi. Najveća brzina: 340 km/h.
I onda su u poznatoj njemačkoj tuning kompaniji Novitec pomislili da sve zajedno može ići i izgledati još bolje, pa su za 15 kupaca pripremili F8 Tributo N-Largo čije aerodinamički optimizirane karoserijske komponente „potpisuje“ njemački dizajner Vittorio Strosek, a s kojima je Ferrarijev supersportski dvosjed skoro 13 centimetara širi od standardne verzije.
Gromoglasni V8 motor u ovom slučaju razvija 818 KS i 930 Nm najvećeg obrtnog momenta, pa dodatno snižen F8 N-Largo (koji i dalje razvija 340 km/h) od 0 do 100 km/h stiže za 2,6 sekundi. Vrijedi spomenuti da je raskošan prostor ispod blatobrana popunjen s novim kompletom 21 i 22-inčnih aluminijskih felgi iz ponude kompanije Vossen.
Umalo da zaboravimo, svih 15 primjeraka već je rasprodano.