Elektrificirani egzotični model sada ima više snage, diskretne karbonske dodatke, nove felge, niži ovjes i glasniji izduvni sistem.
Kada je riječ o eksterijeru, tuner se odlučio za suptilni pristup. Dio paketa su prednji lip spojler, pragovi, kućišta bočnih retrovizora, detalji bočnih usisa, difuzor i ducktail spojler, a sve komponente su napravljene od karbonskih vlakana te sadrže završni sloj visokog sjaja. Tuner nudi i poklopac stražnje kamere s odgovarajućim izgledom.
Ipak, najupečatljiviji detalj su nove Novitec NF10 felge proizvedene u saradnji s Vossenom. Naprijed su 21, a nazad 22-inčne felge sa po pet dvostrukih krakova, a dostupne su u 72 boje s brušenom ili poliranom završnom obradom.
Set sportskih opruga spušta automobil za 35 mm, no automobil je opremljen hidrauličkim sistemom koji podiže prednju osovinu do 40 mm.
Što se tiče plug-in hibridnog pogona Ferrarija 296 GTS, Novitec je snagu povećao sa 830 na 868 KS. MGU-K električni motor je ostao nedirnut, tako da svih 38 KS dolazi isključivo od 2,9-litarski V6 twin-turbo motora.
Povećanje snage je postignuto optimiziranjem turbo ulaza i ugradnjom izduvnog sistema visokih performansi sa sportskim katalizatorima sa 100 ćelija. Izduvne cijevi su dostupne s karbonskim premazom ili pozlatom. Ovisno o konfiguraciji, dostupan je izduvni sistem od nehrđajućeg čelika i Inconela te nudi bolju toplinsku izolaciju, a također posjeduje aktivno kontrolisane leptir ventile.
Novitec nudi i modifikacije unutrašnjosti, koje uključuju nove kožne i Alcantara presvlake u boji po želji.