Među "žrtvama“ sve strožijih normi o emisiji izduvnih gasova je i Mercedes-Benz u čijem AMG odjelu, nakon ranijeg odustajanja od legendarnog biturbo V12 motora, polako dižu ruke i od 4-litarske V8 opcije koja (po svemu sudeći) neće biti u ponudi uz aktuelnu generaciju C-Klase (W206), jer će AMG-ov odgovor na Audi RS4 i BMW M3 pokretati dvolitarski četverocilindarski turbobenzinac potpomognut elektromotorom.
Prije budućih zahvata na oplemenjivanju očekivane i elektrificirane C-Klase koja će na sebi nositi oznaku C63 u Plüderhausenu su na osnovici prethodne generacije (W205) pripremili kreaciju koja se krije iza naziva Performmaster C63 V8 Final Edition s kojom se na pravi način opraštaju s jednim od najboljih V8 motora.
U odnosu na standardni AMG C63 S čiji 4-litarski V8 motor razvija 510 KS i 700 Nm najvećeg obrtnog momenta, što je dovoljno za ubrzanje od 0 do 100 km/h za četiri sekunde i 290 km/h, Performmasterov C63 sa sobom donosi 610 "konja“ i 810 Nm obrtnog momenta, pa V8 Final Edition iz mjesta do „stotke“ stiže za 3,8 sekundi i razvija 309 km/h.
Cijena dorade nije objavljena, a poznavaoci prilika na tržištu kažu da se Performmasterova kreacija može smatrati i odličnom investicijom, jer će Mercedes-AMG C63 koji pokreće V8 motor u budućnosti biti sve skuplji. Očekivano.