Poznati po svojim izvanrednim kreacijama koje su dugi niz godina zasnovane na Porsche automobilima, u kompaniji TechArt doradili su modele 718 Cayman i 718 Boxster koji bi, nakon svega, trebali zadovoljiti kupce koji više ne žele da čekaju da Porsche konačno ponudi svoje dugo najavljivane "hardcore" verzije spomenutih modela.
Iako u TechArt-u u ovom slučaju nisu posegnuli za 6-cilindarskim boxer motorima, koje je Porsche u Seriji 718 zamijenio četverocilindarskim dvolitarskim i 2,5-litarskim opcijama, s onim što su uradili na karoserijama i ispod njih, tvrde da 718 Cayman i 718 Boxster „voze“ i izgledaju onako kako će „voziti“ i izgledati Cayman GT4 i Boxster Spyder, kada i ako se pojave.
U TechArt-u su za osnovicu uzeli snažnije S verzije Caymana i Boxstera koje pokreće centralno postavljen 2,5-litarski četverocilindarski motor koji uz asistenciju turbo-punjača nudi 350 KS. Instaliranjem rekalibrirane centralne upravljačke jedinice snaga motora povećana je na 400 KS, a povećana je i vrijednost najvećeg obrtnog momenta koja sada umjesto standardnih 420 iznosi 540 Nm. Za adekvatan zvuk tu je i novi titanijuski izduvni sistem čiji su završeci obloženi karbonom.
Postavljene na nove 21-inčne točkove i bliže podlozi za 30 milimetara, obje TechArt verzije 718-ice od 0 do 100 km/h stižu nakon 3,9 sekundi, a maksimalna brzina iznosi 296 km/h. Tamna unutrašnjost sa zelenim detaljima vjerovatno se neće svidjeti svima, ali je samo jedna od mnogobrojnih kombinacija za oblaganje putničkog prostora koje TechArt nudi svojoj klijenteli.