Projekt CRT 800
11

Porsche Cayenne Coupe razvija 796 KS zahvaljujući Manhartu

D. B.
Njemački tuner Manhart Performance predstavio je svoj novi projekt pod nazivom CRT 800.

CRT 800 je baziran na modelu Porsche Cayenne Coupe, čija je snaga povećana na 796 KS i 1.090 Nm obrtnog momenta s fabričkih 541 KS i 770 Nm.

Kako bi realizovao svoj plan, Manhart je ugradio nove turbopunjače i novi međuhladnjak te je pripremio novi softver za ECU jedinicu.

Cayenne je dobio novi izduvni sistem koji dozvoljava promjenu zvuka, a koji se završava cijevima promjera 100 milimetara. Kupci mogu odabrati keramičke ili karbonske završetke izduvnih cijevi.

Manhart je ugradio downpipe s katalizatorima s 200 ćelija i zamjenske cijevi bez OPF filtera. Međutim, ove komponente nemaju TÜV certifikat, tako da nisu dostupne u Njemačkoj nego su namijenjene izvozu.

Crossover je zahvaljujući modifikacijama zračnog ovjesa niži za 35 mm.

Cayenne Coupe Turbo na fotografijama je lakiran u crnu boju, dok zlatne linije na poklopcu motora i bočnom profilu prave kontrast. Zlatna bolja krasi detalje prednje maske, krakove felgi, kočiona kliješta i stražnji difuzor. Manhart nudi i karbonski prednji spojler te stražnji difuzor, ali ove komponente nisu dio automobila na fotografijama.

Cayenne Coupe TUrbo je dobio 22-inčne felge s 10 krakova, prednje su široke 10,5, a stražnje 11,5 inča, u ovom slučaju su u kombinaciji crne i zlatne boje, ali Manhart nudi i druge boje.

Porscheov model koji parira Mahartovoj zvijeri je Cayenne Turbo GT. Ispod haube se krije 4,0-litarski twin-turbo V8 motor koji isporučuje 631 KS i 848 Nm obrtnog momenta, a motor je dobio nove komponente poput radilice, klipova, klipnjača i razvodni lanac. Modificirani osmostepeni automatski mjenjač je sada brži.

Turbo GT je niži za 17 mm u odnosu na standardni model, a ovjes je krući do 15 posto ovisno o odabranom modu. Na crossoveru su 22 i 21-inčne felge, a posjeduje i standardne keramičke kočnice.

Vezani članci