CRT 800 je baziran na modelu Porsche Cayenne Coupe, čija je snaga povećana na 796 KS i 1.090 Nm obrtnog momenta s fabričkih 541 KS i 770 Nm.
Kako bi realizovao svoj plan, Manhart je ugradio nove turbopunjače i novi međuhladnjak te je pripremio novi softver za ECU jedinicu.
Cayenne je dobio novi izduvni sistem koji dozvoljava promjenu zvuka, a koji se završava cijevima promjera 100 milimetara. Kupci mogu odabrati keramičke ili karbonske završetke izduvnih cijevi.
Manhart je ugradio downpipe s katalizatorima s 200 ćelija i zamjenske cijevi bez OPF filtera. Međutim, ove komponente nemaju TÜV certifikat, tako da nisu dostupne u Njemačkoj nego su namijenjene izvozu.
Crossover je zahvaljujući modifikacijama zračnog ovjesa niži za 35 mm.
Cayenne Coupe Turbo na fotografijama je lakiran u crnu boju, dok zlatne linije na poklopcu motora i bočnom profilu prave kontrast. Zlatna bolja krasi detalje prednje maske, krakove felgi, kočiona kliješta i stražnji difuzor. Manhart nudi i karbonski prednji spojler te stražnji difuzor, ali ove komponente nisu dio automobila na fotografijama.
Cayenne Coupe TUrbo je dobio 22-inčne felge s 10 krakova, prednje su široke 10,5, a stražnje 11,5 inča, u ovom slučaju su u kombinaciji crne i zlatne boje, ali Manhart nudi i druge boje.
Porscheov model koji parira Mahartovoj zvijeri je Cayenne Turbo GT. Ispod haube se krije 4,0-litarski twin-turbo V8 motor koji isporučuje 631 KS i 848 Nm obrtnog momenta, a motor je dobio nove komponente poput radilice, klipova, klipnjača i razvodni lanac. Modificirani osmostepeni automatski mjenjač je sada brži.
Turbo GT je niži za 17 mm u odnosu na standardni model, a ovjes je krući do 15 posto ovisno o odabranom modu. Na crossoveru su 22 i 21-inčne felge, a posjeduje i standardne keramičke kočnice.