Mercedes-AMG S63 Coupe slijedi Posaidonov recept tako da njegov 4,0-litarski twin-turbo V8 motor razvija 927 KS i 1.280 Nm obrtnog momenta, što je značajno povećanje snage u odnosu na standardnih 603 KS i 900 Nm.
Ovo je Posaidon postigao ugradnjom turbopunjača visokih performansi s kugličnim ležajevima, downpipea sa sportskim katalizatorima, sportskog filtera zraka, sistema ubrizgavanja mješavine vode i metanola, modificirani su ventili i cilindri, a urađeno je i remapiranje softvera motora i mjenjača.
Rezultat je ubrzanje od 0 do 100 km/h za 2,8 sekundi te maksimalna brzina od 350 km/h koja je elektronski ograničena.
Ova poboljšanja koštaju 52.000 eura u Njemačkoj.
Postoji paket koji košta 29.990 eura i koji povećava snagu na 868 KS i 1.200 Nm obrtnog momenta. Luksuzni coupe u ovom slučaju do "stotke" stiže za 2,9 sekundi prije nego dostigne maksimalnih 350 km/h. Ipak, ovdje nema sistema za ubrizgavanje mješavine vode i metanola te modifikacije ventila i cilindara.
Za 24.000 eura će Posaidon povećati snagu na 818 KS i 1.100 Nm, a to je Stage 2 tuning dovoljan za ubrzanje od 0 do 100 km/h za 3 sekunde.
Stage 1 košta "skromnih" 4.200 eura i podrazumijeva samo mapiranje ECU jedinice te u konačnici povećanje snage na 690 KS i 950 Nm. Maksimalna brzina iznosi 330 km/h, a ubrzanje od 0 do 100 km/h se obavlja za 3,2 sekunde.
Posaidon radi i na još naprednijem paketu od trenutno najboljeg, koji će omogućiti V8 motoru da isporuči 986 KS.