Pod visokim naponom
5

Prvi dorađeni Ferrari SF90 Stradale nudi kompanija Wheelsandmore

E. L.
Nakon napuštanja odaja njemačke tuning kompanije Wheelsandmore Ferrarijevo hibridno "čudovište“ pokreće 1.118 "konja“.

Nedavno predstavljen Ferrari 812 Competizione pokreće najsnažniji atmosferski V12 motor koji su u Maranellu ponudili uz automobil koji se može registrovati i koristiti na javnim cestama, ali na vrhu ponude "propetih konjića“ i dalje je elektrificiran ultrasportski dvosjed koji se krije iza naziva SF90 Stradale.

Kombinacija koja pokreće SF90 Stradale sastoji se od centralno smještenog 4-litarskog V8 biturbo motora kojem asistiraju tri elektromotora, a kombinovana snaga (1.000 KS) Ferrarijevog hibridnog "čudovišta“ dovoljna je za ubrzanje od 0 do 100 km/h za 2,5 sekundi i 340 km/h. Da, svakako vrijedi spomenuti da Stradale od 0 do 200 km/h stiže za 6,7 sekundi.

I onda na scenu stupa kompanija Wheelsandmore u kojoj su zaključili da SF90 Stradale treba i može biti još "ratoborniji“, pa su u Baesweileru pripremili novu centralnu upravljačku jedinicu s kojom "plug in“ hibridna kombinacija u optimalnoj radnoj temperaturi motora vozaču nudi 1.118 KS i 920 Nm najvećeg obrtnog momenta.

Njihov Stradale stiže do 350 km/h. Podatke o ubrzanju nisu objavili, a najbolje od svega je što nije narušen originalni izgled karoserije automobila koji će, bez sumnje, dorađivati i u nekoliko drugih tuning kompanija.