Nedavno predstavljen Ferrari 812 Competizione pokreće najsnažniji atmosferski V12 motor koji su u Maranellu ponudili uz automobil koji se može registrovati i koristiti na javnim cestama, ali na vrhu ponude "propetih konjića“ i dalje je elektrificiran ultrasportski dvosjed koji se krije iza naziva SF90 Stradale.
Kombinacija koja pokreće SF90 Stradale sastoji se od centralno smještenog 4-litarskog V8 biturbo motora kojem asistiraju tri elektromotora, a kombinovana snaga (1.000 KS) Ferrarijevog hibridnog "čudovišta“ dovoljna je za ubrzanje od 0 do 100 km/h za 2,5 sekundi i 340 km/h. Da, svakako vrijedi spomenuti da Stradale od 0 do 200 km/h stiže za 6,7 sekundi.
I onda na scenu stupa kompanija Wheelsandmore u kojoj su zaključili da SF90 Stradale treba i može biti još "ratoborniji“, pa su u Baesweileru pripremili novu centralnu upravljačku jedinicu s kojom "plug in“ hibridna kombinacija u optimalnoj radnoj temperaturi motora vozaču nudi 1.118 KS i 920 Nm najvećeg obrtnog momenta.
Njihov Stradale stiže do 350 km/h. Podatke o ubrzanju nisu objavili, a najbolje od svega je što nije narušen originalni izgled karoserije automobila koji će, bez sumnje, dorađivati i u nekoliko drugih tuning kompanija.