Pored 100 planiranih
49

Prvi restomod primjerak na temu najsnažnijeg Mercedesa 190E ide na aukciju

E. L.
U njemačkoj kompaniji HWA AG koja stoji iza brojčano ograničenog restomod projekta na temu Mercedesa 190E 2.5-16v Evo II očekuju da će vlasnik za prvi proizvedeni primjerak izdvojiti oko milion eura.

Prve fotografije restomod projekta na temu čuvenog Mercedesa 190E 2.5-16v Evo II iza kojeg stoji njemačka kompanija HWA, čiji je osnivač Hans Werner Aufrecht javnosti poznatiji kao osnivač i čuvenog AMG-a, pojavile su se prošle godine. Tada je objavljeno da će HWA ručno napraviti 100 primjeraka modela koji se krije iza naziva EVO i predstavlja izvanredan osvrt na 190E 2.5-16v Evo II (napravljen u 502 primjerka) s kojim je Mercedes-AMG ranih devedesetih godna na stazama širom svijeta "ratovao" protiv prve generacije BMW-a M3 (E30).

Prema posljednjim informacijama, svih 100 planiranih primjeraka koji bi do prvih kupaca širom svijeta trebali stići krajem naredne godine već je rezervisano, a u HWA su u međuvremenu donijeli odluku da prvi proizvedeni primjerak (s brojem šasije 000) bude ponuđen na aukciji koja će u organizaciji aukcijske kuće RM Sotheby's biti održana 27. jula u Njemačkoj.

Pored ranije objavljene osnovne cijene (714.000 eura) za sada je većina karoserijskih panela na HWA EVO, za čiju je osnovicu korišten obični Mercedes-Benz 190E, napravljena od karbona. Umjesto Cosworthovog 2,5-litarskog četverocilindarskog motora (235 KS), koji je pokretao originalni najsnažniji 190E, mjesto ispod prednjeg poklopca rezervisano je za AMG-ov trolitarski V6 biturbo motor iz prethodne generacije Mercedesa AMG C43 koji će uz opcioni paket Affalterbach razvijati 500 konjskih snaga i 550 Nm najvećeg obrtnog momenta.

Za prijenos snage samo na zadnju osovinu odabran je ručni 6-stepeni mjenjač smješten na zadnjoj osovini (transaxle), a perfektnom omjeru mase po osovinama (50:50) pomogao je i smještaj motora koji je pomaknut iza prednje osovine. Iza povećanog promjera felgi na kojima su gume visokih performansi kriju se kočnice s diskovima promjera 380 mm (naprijed) i 360 mm (nazad). Spomenutih 500 "konja" zaduženo je za samo 1.350 kilograma.