Iu 1992. godine
17

RENNtechov Mercedes-Benz 600 SEL s V12 motorom razvija 615 KS

D. B.
RENNtech je među najvećim imenima kada je riječ o modificiranju Mercedesovih automobila, a kada saopći da je napravio savršen model 600 SEL iz 1992. godine, onda to zahtijeva posebnu pažnju.

Ugledni RENNtech je predstavio model S67R, sedan koji pokreće najsnažniji atmosferski V12 motor koji je izašao iz ove kompanije. Sve je počelo s Mercedesovim M120 6,0-litarskim V12 motorom čija je zapremina povećana na masivnih 7,6 litara. Novi unutrašnji elementi uključuju klipnjače od titanija i AMG bregaste osovine, a tu su i portovane glave, nove opruge ventila te nove dizne.

Motor "diše" kroz RENNtechove zračne filtere, a izduvni gasovi prolaze kroz sportski izduvni sistem s katalizatorima i četiri prigušivača, koji se završava cijevima od brušenog nehrđajućeg čelika.

Pomenuti V12 motor razvija 615 KS i 953 Nm obrtnog momenta, a od 0 do 100 km/h ubrzava za nešto više od 5 sekundi. Maksimalna brzina iznosi 249 km/h.

Mercedes-Benz 600 SEL iz 1992. godine obično dolazi s četverostepenim automatskim mjenjačem, ali je RENNtech umjesto njega ugradio poboljšani petostepeni automatski mjenjač iz modela koji potiče iz 1996. godine. Osim toga, tu je sada i OS Giken diferencijal s ograničenim proklizavanjem.

Restomod je dobio karbon-keramičke diskove promjera 402 milimetra naprijed sa kočionim kliještoma sa šest klipova, kao i diskove promjera 360 mm nazad s kočionim kliještima s četiri klipa.

Ovjes se sastoji od kraćih opruga, a RENNtech je ugradio i drugu generaciju adaptivnih amortizera.

Tunirani 600 SEL izvana izgleda gotovo kao fabrička vezija, ali je tuner ipak dodao svoj prednji spliter, stražnji lip spojler na prtljažniku, kao i pragove. Sedan je dobio unikatne aluminijske felge dimenzija 19x5 inča naprijed i 19x10,5 inča nazad, dok su na njima Michelin Pilot Sport 4 S gume.

Unutrašnjost je i dalje originalna, ali s nekim modernim detaljima. Postavljena su nova sjedišta, strop je presvučen Alcantarom, a mnogo je i karbonskih detalja. Stražnja klupa je zamijenjena s dva individualno prilagodljiva sjedišta. Ozvučenje se može povezati s mobitelom.

RENNtechov S76R je unikat, tako da se možda može smatrati i konceptom. Koliko košta, nije objavljeno.

Vezani članci