Ugledni RENNtech je predstavio model S67R, sedan koji pokreće najsnažniji atmosferski V12 motor koji je izašao iz ove kompanije. Sve je počelo s Mercedesovim M120 6,0-litarskim V12 motorom čija je zapremina povećana na masivnih 7,6 litara. Novi unutrašnji elementi uključuju klipnjače od titanija i AMG bregaste osovine, a tu su i portovane glave, nove opruge ventila te nove dizne.
Motor "diše" kroz RENNtechove zračne filtere, a izduvni gasovi prolaze kroz sportski izduvni sistem s katalizatorima i četiri prigušivača, koji se završava cijevima od brušenog nehrđajućeg čelika.
Pomenuti V12 motor razvija 615 KS i 953 Nm obrtnog momenta, a od 0 do 100 km/h ubrzava za nešto više od 5 sekundi. Maksimalna brzina iznosi 249 km/h.
Mercedes-Benz 600 SEL iz 1992. godine obično dolazi s četverostepenim automatskim mjenjačem, ali je RENNtech umjesto njega ugradio poboljšani petostepeni automatski mjenjač iz modela koji potiče iz 1996. godine. Osim toga, tu je sada i OS Giken diferencijal s ograničenim proklizavanjem.
Restomod je dobio karbon-keramičke diskove promjera 402 milimetra naprijed sa kočionim kliještoma sa šest klipova, kao i diskove promjera 360 mm nazad s kočionim kliještima s četiri klipa.
Ovjes se sastoji od kraćih opruga, a RENNtech je ugradio i drugu generaciju adaptivnih amortizera.
Tunirani 600 SEL izvana izgleda gotovo kao fabrička vezija, ali je tuner ipak dodao svoj prednji spliter, stražnji lip spojler na prtljažniku, kao i pragove. Sedan je dobio unikatne aluminijske felge dimenzija 19x5 inča naprijed i 19x10,5 inča nazad, dok su na njima Michelin Pilot Sport 4 S gume.
Unutrašnjost je i dalje originalna, ali s nekim modernim detaljima. Postavljena su nova sjedišta, strop je presvučen Alcantarom, a mnogo je i karbonskih detalja. Stražnja klupa je zamijenjena s dva individualno prilagodljiva sjedišta. Ozvučenje se može povezati s mobitelom.
RENNtechov S76R je unikat, tako da se možda može smatrati i konceptom. Koliko košta, nije objavljeno.