Snaga 2,3-litarskog EcoBoost četverocilindričnog motora je povećana na čak 821 KS i 853 Nm obrtnog momenta, što predstavlja ogromno povećanje od 335 KS i 264 Nm.
Iako Roush nije objavio spisak dijelova, poznato je da je novi kompresor baziran na invertovanom modelu Eaton TVS R2650 s prednjim ulazom, dva međuhladnjaka i ramenicom od 84 mm, što omogućava pritisak od 13psi pri 7.500 obr/min. Paket uključuje i Bosch PCE pumpu međuhladnjaka, veliki izmjenjivač toplote, razvodne cijevi za gorivo i optimizirane dizne. Tu su i nova crijeva, Ford Performance svjećice, a paket uključuje i Roush Performance kalibraciju.
Riječ je o Limited Edition Phase 2 paketu koji je dostupan u ograničenoj količini i koji košta 9.995 dolara. Nešto kasnije ove godine će kupcima biti na raspolaganju standardni Phase 1 i Phase 2 paketi, a njihova cijena zasad nije poznata. Ipak, potvrđeno je da će biti kompatibilni s manuelnim i automatskim mjenjačima.