Vjeruje se da je riječ o jedinom fabrički zvanično podržanom modelu F40 s V12 motorom, koji je proizveden u saradnji s britanskom kompanijom Simpson Motorsport krajem devedesetih. Automobil pokreće atmosferski F133 V12 motor uparen s Hewland 6-stepenim sekvencijalnim manuelnim mjenjačem. Iako brojke nisu navedene, očekuje se da motor isporučuje više od fabričkih 485 KS i 569 Nm obrtnog momenta.
Motor se može vidjeti kroz providni poklopac. Pored poznate činjenice o promjeni motora, podataka o modifikacijama nema mnogo. Šasija potiče od modela F40 te je u potpunosti pripremljena za utrke. Automobil je dobio i posebne komponente ovjesa, dok je karoserija olakšana i ojačana gdje god je to bilo moguće. Paneli lakirani u Rossa Corsa crvenu boju preuzeti su od modela F40 GTE, uključujući prednje i stražnje splitere. Masivno stražnje krilo čini se unikatnim.
Za unutrašnjost je također korišten fokusirani pristup, tu je zaštitni kavez po FIA-inim specifikacijama smješten iza jednog prednjeg sjedišta, dok se na armaturnoj ploči nalaze dugmad i prekidači vezani za motosport.
Automobil se takmičio u različitim evropskim takmičenjima.
Aukcija će biti održana krajem augusta na Silverstone Festivalu, a očekuje se cijena veća od 600.000 funti.