Najpoznatiji po sveobuhvatnim doradama automobila koji dolaze iz BMW-a, u njemačkoj tuning kompaniji Manhart nisu dugo čekali da se pozabave petom generacijom Toyotinog sportskog Coupéa koji je japanska automobilska kompanija razvijala u partnerstvu s BMW-om koje je izrodilo Supru i novi BMW Z4.
U Manhartu su prošle godine predstavili dorađen BMW Z4 čiji je redni trolitarski 6-cilindarski biturbo motor "nasviran" na 440 konjskih snaga, a za vlasnike Supre koju pokreće isti motor pripremili su sličan paket koji se krije iza oznake GR 450.
Umjesto standardnih 340 konjskih snaga i 500 Nm najvećeg obrtnog momenta, koji se posredstvom 8-stepenog automatskog mjenjača šalju na zadnju osovinu, Manhartovu Supru "gura" 450 konjskih snaga i 650 Nm obrtnog momenta, a dodatni potencijal naglašava i znatno više zvuka iz novog izduvnog sistema.
Iza nekoliko ponuđenih kombinacija novih 20-inčnih felgi krije se KW-ov podesivi ovjes, a sliku još jedne nešto drugačije Supre upotpunjuju crveni i sivi detalji na skladnoj Coupé karoseriji. Nije otkriveno koliko je brža od standardne.