Ne znamo hoće li se kombinacija zelene i crne boje karoserije svidjeti baš svima, ali znamo da su se u Techartu zaista potrudili da (istina, na odličnoj osnovici) razviju i naprave automobil koji je upravljiviji i brži od standardnog Porschea 911 Turbo i Turbo S.
U Techartu su većinu karoserijskih komponenti u ovom slučaju zamijenili karbonskim alternativama, a sve je dizajnirano s ciljem minimalnog odstupanja od izgleda serijskog Porschea 911 iz Serije 991. Smanjenje težine svakako pomaže povećanju upravljivosti automobila, a dodatnu asistenciju pružaju i novi aerodinamični karoserijski elementi poput prednjeg usmjerivača zraka, redizajniranog zadnjeg difuzora i podesivog GT spojlera na poklopcu motora.
Otvori na prednjim blatobranima trebali bi da podsjećaju na otvore koji se mogu vidjeti na aktuelnom Porscheu 911 GT3 RS, a njihova primarna uloga je poboljšano hlađenje kočnica.
Kupci mogu da izaberu između nekoliko ponuđenih kombinacija 20 i 21-inčnih felgi i guma, a u ponudi su i 20-inčne ojačane felge s centralnom maticom za pričvršćivanje. Najveća širina zadnjih guma iznosi 325 milimetara. U ponudi Techarta je i VarioPlus podešavajući ovjes koji je u potpunosti kompatibilan sa Porscheovim PDDC sistemom.
Techart za Porsche 911 Turbo i 911 Turbo S za sada nudi motor sa 640 KS, a u pripremi je i verzija s kojom će 911 Turbo S na kraju raspolagati sa 720 KS (serijski 580 KS) . Do tada, 911 Gtstreet R od 0 do 100 km/h stiže nakon 2,7 sekundi i postiže 338 km/h.